24 Ekim 2009 Cumartesi

ya bütün vitamini kabuğundaysa?

mandalina atraksiyonlu bi meyve.
çotanak diye de yenebilir ama işin tekniğini bilenler, tecrübelerine dayanarak harika teknikler uygulayabilir.
mandalinaların dışında ki şeffaf zarımsı, kabuğumsu -ki ben ona pezevenk demek istiyorum- şeyi çıkarmak süretiyle ya da pezevengin kenarını ısırıp içini emmerek (bu ne biçim bir filldir ki cümle içinde kullanırken beni rahatsız ediyor) mandalinadan alınan haz arttırılabilir hatta içini boşalttıktan sonra pevezenk böyle posa gibi dururken şişirip patlatanlar da gördüm fakat başlangıç seviyesinde denemenizi tasiye etmem...

altı üstü bir mandalina yiycez bu kadar zahmete ne gerek var diyenler unutmasın ki zafere giden yolda çekilen çile kutsaldır.

1 yorum:

Melekim dedi ki...

pezevenk diye adlandırdığın zarın şişirilipde patlatılmasını biraz anlatsana.Ben de yapmak istiyorum.