20 Ekim 2009 Salı

Ebru Güzel'le televizyona çıkmak..


Sevgili mankenimiz biriciğimiz ebrucuumuz benim mezun olmak üzere olduğum bölümde doktorasını yapmakta hatta bitirmekte.. ayrıca unv.de güzelsanatlarda öğretim görevlisi ünvanını taşımakta. tahmininiz gibi universite yeditepe universitesi :) bölüm antrolopoji. o ne demeyin kırmiim bi tarafınızı açın araştırın! (kaşlarıçatıksmili)

nese efendim olay şu ki bizim her hafta salı günleri 4te kolokyum dedimiz seminer tarzı konuşmalarımız oluyor, bugun kolokyumda showmax adlı kanal ebru güzele çekim yapacakmış nedir ne değildir bilmiyoruz ama çok heyecanlıyız. giyindim kuşandım makyajımı yaptım şayet biri mikrofon uzatır da ebrucuumu sorarsa ne derim diye kara kara düşünüyorum. aha fırsat geçti diye şarkı mı söylesem, hepimizin ve tüm pms tayfası adına tayyibi mi sövsem, yahut blogumuzun adresini verip anama babama selam mı söylesem?
çok heycanlıyım pms.
o diil de ebru güzelin yüzü çirkin mirkin ama beden olarak hepinizin kriterlerine uyar benden demesi (yakından görülüp onaylandı) ;)

4 yorum:

kreyzinin kriterleri dedi ki...

beslenir ki bu

müjde dedi ki...

yinge kaçta geliyordum seni almaya unuttum bak

ebru güzelin güzel poposu dedi ki...

miriba

müjde dedi ki...

ferhat güzel vardı bi neoldu o