9 Ekim 2009 Cuma

fareolular

Fareo adalarından insanlarla tanıştım.çok canlar çok ayrı insanlar valla.
kızları var bi de çok tatlılar güzeller ve 8 kızın 7 sinin memesi mükemmel. fareo adalarından bi insanla ömür boyu canı sıkılmaz bence insanın, düşünsene gittin bi yere nerelisin muhabbeti açıldı (nereli olunca anladım benimlede insanın canı sıkılmaz bi adana,bi malatya güzel yerler otantik yerler ama benim de olayım güzel ulan) nerlisin dedi, adam dedi vanlıyım öbürü dedi denizli hah işte bu durumda bi fareo adalıyı düşündünüz mü hiç .....
bi de bunlar kalabalık gelmiş ülkenin nüfusu falan malum... fareo adaları basını ' vay efendim beyin göçü vay efendim gençlik nereye gidiyo' falan şeklinde başlıklar atmıştır kesin..
bi de sormadım ama cumhuriyetse başbakanın monarşiyse kralın falan yeğeni meğeni vardır dedim fazla bulaşmadım gençlere

*sarışın, renkli gözlü inci dişli gül yüzlü alman insanlarıyla da tanışılmadı diil tanışıldı onlar da david lynch seviyor yalnız anlamıyormuş.
**fareolular hiç o tür muhabbete girmedi tanımıyoruz deyip geçtiler öyle can öyle dobra öyle içtenler ki

1 yorum:

arak dedi ki...

ilgilenebilitesi var