9 Ekim 2009 Cuma

-otobüste yer vermek için kalktığında; 'yok ben birazdan ineceğim' diyen dede var yaa en can dededir.
hem sorumluluğunu üstünden atmış olursun,ben aslında yer veriyordum popomun keyfinde sefa pezevengi değilim mesajı topluma verilmiş olur hemde cillop gibi yeri korumuş olursun.işte o dedeler süper insanlar.

-teyzelerde yok ama bu durum varsada ben rastlamadım.ülkemizde ki güzide teyzelerimizin genel tutumu şu şekilde gerçekleşmekte;
koltuğun koridor kısmını kendisini konumlandırmış olan teyze
-nerede ineceksiniz (sanane yani sanane )
2 nolu teyze:
-incirli
-siz geçin ,ben sizden önce ineceğim
yıllardır anlayamadığım muhabbettir,koridor sevgisinden desem tersi bi durumda cam kenarına da geçer bu teyzeler ama var bi iş kesin , hayır bi gün rast gelecek, ikiside aynı durakta inecek o zaman ki manzaradan çok korkuyorum

1 yorum:

Ire dedi ki...

aynı teyzeden dün de bana nasip oldu. koridoru benimsemiş bi şekilde nerde incen dedi ben de migros dedim yol uzerinde 2 adet olmasından kafası karıstı sanırım ilk migrosda inince ama olmaz ki diye atarlandı. böyle model teyzeler cok :)