15 Ekim 2009 Perşembe

paintball blur


Efenim biz bir paintball vakaası yaşadık nie kimse yazmamış bilemedim bana düştü herlade..

**paintballun başka bi türünü oynadık, yeni çıkmış bu paintball blur die. önünü göremiosun ağaç mı adammı ayırt edemeden girişiosun fln değişik bşiy..
**bekrenin boynu morardı ama mermiden mi oldu bi ara ortadan kayboldu o ara başka bşi mi oldu hala muallak
**bi çocuk var gıcıq olduk isim vermiyim ben onu taradım çok eğlendim :)
**bi kız vardı sağolsun o kazandı, kurunun yanında yaş da kazanmış oldu biz kazandık ;)
**fotoda nie zenci gibi çıkmışım bi fikrim yok oysa bekren o gün bana çok güzel olmuşun bugun bşi var demişti, ki hiç bşi yapmamıştım iltifat mı hakaret mi bilemedm bi an :/
**maç bitip hava kararmaya başladıktan sonra ayı olduğunu düşündüğüm bşi gördük hızla geçti, korktum evet! hakkaten neyli lan o?
**bekren inkar etse de tuquyu vurdu!!!
**ben siperde bayrağa arkam dönük beklerken arkamdan sessizce gelip bayrak çalındı bu büyük bir mallıktır. buna rağmen biz kazandık
**o diil de fotolarda nie mujd ve ben esir olduk? niye?
**sercan olsa daha iyi olcağımız kanısındayım
**nur sen nie gelmedn, aşkolsun :(
**son olarak sarıyerde biyer varmış orası baya güzelmiş diyolar.
**he bide "kazık"lamaya kalktılar bekreni aeuhaueh :D
herşeye rağmen güzel gündü beahh eğleştik :) sefiom sizi..

6 yorum:

aynen dedi ki...

onur.

@pohpoh
ben gelince de gitçez yeaaa sarıyere gideriz börek yeriz 15 dakka geçmeden oynemeya başlar kusarız.(suya girip oynuyoduk dimi)

ha bide MP5 le 3'te 3 vurdum ben diye egoma gönderme yapıcam siz şeyapmayın. (askerliğini yapmışlar olarak tuquyla aldım verdim adımı yapıp adam seçmeliyiz)

pohpohperisi dedi ki...

ben onu taradım işte :D
börekten sonra zor yaf kulotcum zate zor kaldırdık dötü çaktırma.. sshhh

CraZy_boy_17 dedi ki...

tuqu'yu vurmadım ben!!!

çok atarlı giderli bi insanmışım ve kazıklanmazmışım bence :P

boynuma mermi geldi yeminle hickey deil o

ikinci "paytbol" organizasyonundan önce serkan abiyi de alalım go karta gidelim ama hepsinden önce khalkedon'a gidelim!!!1

henkmudi dedi ki...

olm gayet sinirliyim lan ben size
6 sene boyunca bunu konuştuk lan hadi paytbol hadi paytbol diye ben istanbuldan kopunca mı gidesiniz tuttu.
sinirlendim lan ben

arak dedi ki...

@henk
"gidesimiz tut"madı senin gitmeni bekledik birader

mujd dedi ki...

@henk
yıllardır paytbol a aşkına ne kadar stratejik planlar yaptık seni istanbuldan yollayabilmek için