13 Ekim 2009 Salı

ah hayat

başlık çok ergen oldu, farkındayım.

hani ado tarzda lost soul / lost youth temalı şarkılarda losing control / gettin' smothered konuları işlenir ve biz de büyüyüp yaşımız kemale erince bol bol dalga geçeriz ya... başınıza geldiğini hissetmek hiç hoş değil. gerçekten. hakikaten linkin park'ı falan şimdi daha da bi anladım, daha da bi sevdim. henüz lost prophets dinlemiyorum ama. o kadar inmedim dibe daha, durun yahu!


ama eğer aranızdan herhangi biri nefreti tatmadıysa şimdiye dek..
öfke baldan tatlıdır ancak, nefret öfkeden de tatlıdır bence. en azından bi akrep dişisinin bunu söylüyor olması olağan karşılanmalı.
tatmadıysanız çok şey kaçırmışsınızdır ama çok da ölümcül değil, gerçekten kasmayın. her tarafı önce siyah sonra da kırmızı görmek gerçekten hoş olmayabiliyor. baş ağrısı da cabası.

aranızda hayvan edinmemiş arkadaşlar varsa, işte bu gerçekten onlar için büyük kayıptır.

gitmeden önce, her gece bu varlıkla koyun koyuna yatıyorum. nefreti ancak o dengeleyebiliyor sanırım.

haydi kalın sağlıcakla,

HappyMix.


1 yorum:

CraZy_boy_17 dedi ki...

kedi seviyorum lan ben