1 Aralık 2009 Salı

J LO nun 11 saatlik seks kasedi

yuhhh ulan
utandım şimdi

9 yorum:

TrexxxXx dedi ki...

asjdlkajlskjdlaksj

Pyrenees dedi ki...

sami iforexi önerir misin

siki tutuyon dedi ki...

öneririm en iyisi ama kaybetmeye başlayınca pozisyonu kapat benim gibi inat edince s.ki tutuyon

müjde dedi ki...

@gülsen
hay Allam ya ulan ne güzel bırakmıştım cillop gibi temizlemiştim kkartının tekini şimdi bi saattir gelgit yaşıyorum para yatırıp yatırmamak konusunda

Adsız dedi ki...

11 saatlik? Tobe allaim.

e. dedi ki...

public de var mı

güls dedi ki...

@müjde ya özür dilerim içindeki şeyi alevlendirdiim iççin :)) ben önümüzdeki ptesi egitime baslıyorum :)

müjde dedi ki...

@güls
eğitim bahane marjinini yüksek tut bi de sansın olsun yeter
www.ft.com
bloomberg.com
bak bunlara bi ama altın gümüş olayına girme

türkiyede publiccilik sektörü ve başlıca problemleri konulu makaleme ata apt no 21 den ulaşılabilir

arakhna dedi ki...

ahaha olm bari biraz sansürleseydin kapıma dayanacaklar :/