5 Ekim 2009 Pazartesi

veni vidi vecihi

TV
şimdi bence bir insanın ben tv izlemiyorum diye karizma yapması büyük mallıktır. cidden söylüyorum bunu karizmatik bulan insan da tv nin köpeği olmuştur.4 yıldır toplam izlediğim tv saati bekirlerin evde izlediğim discovery çenilla kafa kafayadır. bence büyük mallık kimseyle bi halt konuşamıyorsun, eve olan bağların azalıyo, (behlül kim bihter ne küpe kimin kim görmüş kafayı yicem kaç gündür ama kimseye de soramıyorsun çünkü onlar olmuş artık bi hayal dünyasında behlül onların kızı olmuş , bihter karşı komşusu öyle bi hayat yaşanıyor(yerlerini değiştirin işte) feride var bide( bu yazıyı önceden yazmaya başlamıştım bi saattir feride kim diye düşünüom buldum sonunda yaprak dökümü) inanmışız...
ulan adamlar dünyanın parasını iç ediyo var ya biz desaf saf neyse bundan başka bi yazı çıkar anarşist tutumlara gerek yok şu an
hah diğer bi yandan televizyon izlemedinde kuantum fiziğine katkıda mı bulundun parçacık mı böldün a.q.

müzik
müzik olayı benim için artık çok geç kalınmış bi yanılgı bi hayal malesef ,ne kadar kassam da bu saatten sonra en fazla begginer düzeyde bi dinleyici olurum, o yüzden hiç bulaşmamak konusunda kararlıyım.. ona buna fan olmam festivallerde göğüslerimi açacak düzeye ulaşmam (bi gün tr de bi festivalde bi kız göğüslerini açacak , işte o zaman o kız; efsane olacak uğruna şarkılar yazılacak, ninniler söylenecek cinsellik yolunda yeni yeni ufuklara kavuşacağız, bir nevi nirvanaya varacağızz, toteme tapacağız ,hepimiz kaburgalarını aldırıp kendini emecek düzeye gelecek )


facebook
bak bi insan facebookta yoksa ona saygı duyarım en kötü günde 1 -1.5 saatini kurtarmış can bi insandır.komikli videolarla falan da uğraşmaz, beyin var ya böyle cillop gibidir onun pür pak , al onu ver suyunu,ekmeğini 7/24 üretsin üretsin üretsin

4 yorum:

e. dedi ki...

baştan sona eşleştirme yaparak vecihiyle facebook arasında bi ilgi kurmaya çalıştım.bi ara buna da değinir misin?

henkmudi dedi ki...

vecihi candır!

pohpohG dedi ki...

@mujd
cmt senden sonra mtv de çok güzel bi program seyre daldık valla; son derece çirkin ve son derece gay bi italyan adamı ayartmaya çalışan 8 çirkin ama her türlü gideri olan hatunların olduğu bi program adını bilmiyorum ama bekren bi sonraki bölümünü heyecanla bekliyodu :D ehue

tavsiye edilir :p

müjde dedi ki...

@G
ben de vardım sanırım ki o adamın çook zengin bi insan olup sırf zevk için bu yarışmayı organize ettiğni düşünüyorum