6 Ekim 2009 Salı

bazıları yeşil sever



-insanlar keşke tersine okusa: üniden başlıyorsun nasipse masterdan lise orta falan hiç kasıntı yok ne okuyacağın belli hayatını ona göre yönlendiriyorsun,ama okuma-yazma önemli ilk onun eğitmi ondan sonra hemen iktisatçımı olacak daya keynesi daya adam smithi
-dün gece güzeldi di mi bekir
-sırf bu tersine okuma muhabbetine yazıyı tersten yazasım geldi sonra bu kadar büyük bi performans göstermeye gerek duymadım ,üşendim
-hastalığımı jacksilin içerek geçirdim bence dünyada ki en etkili ilaç
-dünyanın en iyi en kaliteli viskisi dimple'ken en güzel viskisinin jack olması
-hemşirelerle konuşurken çook tatlı oluyorsun bekir umarım diğer mesleklere karşıda bu kadar hoşgörülüsündür
-tabi bi de hosteslere karşı
-meslekler derken ,öğretmen olayında kesinlikle benim bi hatam olduğunu düşünmüyorum sanırım eğitim sistemimizde bi sorun var
-bi de olmuşta olabilir şimdi herkese de mesleğini sormak zorunda diilim arkadaşım
-eğitim fakültesi sayılmıyo mu onların çoğu formasyon almıştır şimdi
--öğretmenlik cinsel çağrışımdan çook uzak bi meslek bence
-tuqu ,umut geçen haftaki kemancıyla konuşan yeşilli kız vardı yaa, dklfjsldlk buralar hep üç nokta çok ii bi kız lan
-taksimde anne şefkati yaaşamakta varmış kısmetimizde
-analı kızlı çorbası mı vardı bi de
-en sevdiğim sınıf orta3tü benim eskiden
-o diil de bi 4. sınıf zordur geyiği var yıllarca hiç bi şeyden ilkokul4 ten korktuğum kadar tırsmamıştım, normalde geçmişti
-düşünsene ama ilk 3 yılında hocan falan on numara zaten bi ana bi baba edasıyla seviyorsun 4 yıl adam/kadın psikopatlaşıyo sırf 4.sınıf zordur tezini doğru çıkartmak için
-bi kaç saat içinde taksimde bi bankadan yüklü (çook yüklü) miktarda para çekicem gelin soyun lan beni paylaşırız a.q.(harbiden soyulursam silin lan bunu)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

oh sonunda hakikaten kutur kutur bir hatun koyulmus, takdir ettim ^.^

Adsız dedi ki...

Bir de derlerdi ki ir 4.sinif zor bir de orta2.

Adsız dedi ki...

Fotoğraftaki abla da erik gibiymiş. Yeşil erik jfksjfksldjf.

(Bu sefer ilk ben diyeyim dedim.)

henkmudi dedi ki...

ahhahha
bende hatuna yorum yapcaktım ama bunları okuyunca vazgeçtim
muhahhahha