5 Ekim 2009 Pazartesi

MORADO GAL!

arkadaşım, demiştin ya sen hani şöyle bişey:

al sana işte:

10 yorum:

müjde dedi ki...

benim oley deyince zıplayan adamım hiç olmadı
umutla anlaşmıştık bi ara ben oley deyince zıplıyordu,umutun memeler diri tabi o zamanlar ama gençlik işte

HappyMix dedi ki...

benim de vardı bi zamanlar öyle aşıklarım, oley deyince hop hop hopidi...

müjde dedi ki...

@nur
sana şunu anlatamadık bi türlü biz gay diiliz yani en azından ben kendi adıma bu konudan eminim arkadaşlarımı da sanmıyorum ama öylelersede buna saygı duyarım onlarla selamı sabahı keserim onlar da bana saygı duyar
(kreyzi gay olsa güzel olurdu ama o yenge senin bu yenge benim hayat yaşardık,)

senin hop hop hopidi aşıklarının olması güzel bişi ama ne umut benim ne ben umudun hopidi hopid aşığı olduğumuzu sanmıyorum

umut sen de bii şi desene bebeyim

müjde dedi ki...

memesi olmayan bi insana herhangi bir şekilde ilgi duyabileceğimi sanmıyorum

aynı şekilde memesi olsa da penis sahibi bi insana da kesinlikle ilgi duymam buradan sana ümit vari bi cevap veririm

susarsın...

Happymix dedi ki...

bilinçaltı baskısı bunlar sayın müjde, yemeyiniz beni böyle şeylerle. ben göreceğimi gördüm, duyacağımı duydum. o akşam kanepede siz ikinizken, ben salonda yalnızken sizlerin içeride ne yaptığınızı burada ifşa etmek istemem.

happymix dedi ki...

saçmalamışım yannız önceki yorumda alskddalja. dilbilgisiyle savaşmışım resmen.
müjde, sen iyi bilirsin dil bilgisini, öğretsene ehruehdujhfae.

müjde dedi ki...

dklsfdslkds
bak umutla karanlık odada fazla kalmış olabilirim hatta biz oradayken bişiler görmüşte olabilirsin ama kazaydı onlar hep benim ayağım kaydı umutun üstünede şarap dökülmüştü öyle işte
ne olur unutalım

Adsız dedi ki...

Hoff yhaaa : (((

Sene olmuş 2009, yuppi mi kaldı loğn! Bediş vardı; eyo eyo diye sevinirdi mesela. Hep bana onu anımsatıyor bu yuppi de. Öf çocukluğum çok zordu. : (

CraZy_boy_17 dedi ki...

@morado

ben hariç herkesin çocukluğu da zormuş hocu :/

sen de sokak lambasının altında ders çalıştın mı ya da ne biliym bayram öncesinde annenlerin bayramlık olarak aldığı ayakkabıyı yastığının yanına koyup uyudun mu?

Adsız dedi ki...

Kıreyzi hocum;
Sokak lambasına annem yaklaştırmazdı hiç. Uzakta oynayın derdi fjkdsjfks. O geldi aklıma. Garip garip şeyler.