28 Eylül 2009 Pazartesi

28/09/2009 otör'ün bana benzemesi

17 yorum:

CraZy_boy_17 dedi ki...

gülsen insanının bana gönderdiği mms otör'ün aslında arakhna özentisi olduğunu anlamamı sağladı :/

müjde dedi ki...

olum lan yuhhhh
bekir sen otörsünmüş

Pyrenees dedi ki...

bekirle üni 1de tanıştığımızda demişti sanki bana sözlük nickim author diye şimdi hatırladım :s

cidden dedi ki...

FOTOŞOP Dİ Mİ HACU

arakhna dedi ki...

yok fotoşok falan sevgili lidyalılar. adam bildiğin bana benziyor :/

lidyalı esnaf dedi ki...

bro yok olum olmaz bu kadar lan

o diil de dedi ki...

ben demiştim sabah içtiim çayda bi tuhaf koku var. kim ne kattı bilmiyorum ama heryerde biraz bekren var.

böle saçların olsa bence volkan konağa da benziyor olurdun.

CraZy_boy_17 dedi ki...

hayat bekrendir!!1

pohpohperisi dedi ki...

bekir sen bu durumu ailene bi danış, hangisine daha çok benziyosan artıkh

arak dedi ki...

ilk gordugumde foto.yu babama gönderdim sonrada aradım

a-bak eğer bi şey yaptıysan söyle

b-yok oglum ne işim olur deli misin!

a-ben bu mevzunun peşine düşerim olurya bi ipucu buliym elimden kurtulamazsın ama yaptıysan itiraf et şimdi kızmıycam

b-ne işim olur be nerden çıktın sabah sabah manyak mısın

a-ben diyeceğimi dedim birader gerisi sana kalmış

b-eywallah hacı

otör dedi ki...

hacı kezban sikmiyorsun di mi
yok eğer sikiyorsan birlikte sikelim mi

arak dedi ki...

@otör

öpülesi ayak bilekleri olan, kendine güvenen starbucks gibi kadınlar varken kezban hanımyavruceğizlere ve onların kaprislerine katlanamıya anlam veremiyrum

otör dedi ki...

bu bir testti adamım ve sen onu geçtin

Adsız dedi ki...

O zaman otor'un cazibe ve seksapelini kullanarak tum -kezban olmayan- kizlari goturebilirsin ^.^ Feysbukta falan fan sitesi ya da grubu vardi bunun bir de sanirim. Oyle bir sey ac mesela sahte, kizlar eminim mesaj atar nbr author?:) diye. Isi baglarsin yani.

mustelo dedi ki...

skrm

author dedi ki...

bu fotoğrafa yapılan yorumları okuduktan sonra sözlükle bütün ilişkimi kesmiş bulunuyorum

beni de aranıa alın canlar

henkmudi dedi ki...

ahhahhaha hassiktir lan!
ahhahahhha! sikeyim ya!
çok uzakta kaldım ben.
götün götün yaklaşı...
post yapayım bunu.