14 Eylül 2009 Pazartesi

düğünüme prodigy gelmesi

daha çok uzun zaman var ama şimdiden işi sıkı tutmak lazım. hem geçen 5 sene içinde kazandığım paraya bakılırsa bu iş öle parayla pulla olacak iş değil, çevre yapmak lazım araya adam falan koymalı sanırsam. var mı olum aranızda menajerini falan tanıyan?? neyse vakit çok illa ki buluruz aşırı sorun olacağını sanmıyorum...
haa bi de düğüne gelsin dediğim öyle gelsin söylesin etsin yıldız olsun istemem, çekemem kıskanç adamım.. yurtdışından gelmiş uzak akraba edasıyla takılsın isterim; gelsin düğüne limonatasını içsin,ucuz pastasından yesin; eli boşta gelmesin küçük altınımı da getirsin yanında

bi de evleniyoruz a.q. düğün dediğin dünya kadar masraf davetiye haliyle iki kişilik olacak liam olmadan olmaz (isminin içinde am geçen insan eğlenceli insandır) maxim gelsin renk katar,sanki keith gelmesede olur gibime geliyor benim (haa zibidi gibi takılmayıp saçını sakalını adam gibi kestirir, küpesini halkasını çıkarır onunda başımın üstünde yeri var oda ayrı)

Şimdi bi kere adamlar eğlenceli adam suyuna gitmek lazım ,düğünde bunları eniştemin masaya yerleştiririm , zuladan çıkan tekel 69 votkaları gizliden kolaya katarak içmeye başladılar mı yerlerinde duramazlar ,halaydan halaya romen havasından ankara miskete oynamazlarsa adam diilim...
bi tek liamın şipşakçıya para vermemek için maximin aldığı fotoları gösterir üstüne; - maximim sen facede etiketle ben oradan şey ederim falan derse o zaman bozulurum harbiden ama düğün sahibiyiz sonuçta onuda fazla kafaya takmam tatsızlık çıkarmam..


.....................5 years later
yanlış anlaşılmasın , çağıyoruz illa ki ağırlayacağız öyle de oldu .düğünden bir gün önce geldi bunlar ben yoğun olduğum için arakhna yla trexx aldı havaalınından, evde havyarını,kolasını, uludağ limonatasını eksik etmedim ben bunların, maxim özellikle bayıldı limonataya karpuzmuzu yedik çayımızı yudumladık yol yorgunluğu var haliyle. annem hemen üst kata yer yatağını kurdu ,benim pijamalardan da iki tane uydurduk mu ? Allah rahatlık versin dedi odalarına çekildi bunlar...

neyse gece odaya girmem gerekti var ya liamla ,maxim koyunkoyuna ne güzel uyuyorlar melek gibi şerefsizim. üstleri açılmıştı sessizce örttüm pikeyi...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bence sistem bozuk.

Adsız dedi ki...

jfkldsjfklsdjf

Ne kadar da romantik bitirmişsin lan yazıyı. Issız adam olacaksın diye korktum.