23 Eylül 2009 Çarşamba



beyaz kertenkele var olum bizim evde ciddi diyorum bak sırf dün gece görsem tamam ramazanda da gördüm ayık kafa yani.(google falan kertenkele resimlerine bakıyom bi saattir yok böylesi)
naber dedim iyiyim dedi, bira vereyim dedim ,yok hacu jack varsa alırım deyince sinirlendim hacı evi lan burası dedim, kaçtı gitti istesem yakalardım ;yakalasam da beslerdim hertürlü; çok tatlıydı çünkü ama tırstım türünün son örneğidir ölür falan (yakalasam bekrenlerde beslediğimiz böcekle kanka olurdu)
bilmem neden jim morrison geldi sonra aklıma,can bi insan sonuçta kendisi Türkiye'de konser verse giderim o derece yani ama yanına jimi hendrix i de alsa süper olur.
sonra açtım 2 tane the doors dinledim bişi de anlamadım yattım uyudum...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ablamlarin Kibristaki evlerinde de 1 tane vardi, her gece gelip camdan televizyon izleyip geri gidiyordu falan, ablam ve ev arkadasi bu olaya alismis, kertenkeleye isim bile vermislerdi..

Beslenir mi ki o?

müjde dedi ki...

walla acaip tatlıydı yakalasam bi yolunu bulur beslerdim