26 Eylül 2009 Cumartesi

gündemden satır şeyleri

-bu gün 7,30 da kalktım sonra eve gittim 9buçuka kadar yattım
-son 1 yıl içerisinde ilk defa stajersiz bir gün geçirdim yok aga bu böyle olmaz her yere kendin bankada sıra bile bekledim,stajerli hayat yaşamamış insanlar beni anlayamaz ama dünyada ki en güzel şey stajer parayla yaptıramıyacağın şeyleri ufacık bi meblağ ve saygıyla yapıyor canlar can
-normal kız arkadaş edindim galiba (arkadaş olan kız anlamında)gidiyorsun evine yemeğini hazırlıyor,çayını demliyo muhabbetini ediyor yatağını hazırlıyor ,bu devirde hemde valla kız milletine sevgim malum ama saygım kat be kat arttı
-kız milleti mükeemmel lan bence sırf memesinin olması bile başlı başına mukeemmlik sebebiyken arkadaş olan kız bambaşkaymış
-sevgili olan kız için kafamın uyması lazım benim kadar aptalını bulamadım daha
-2 sene sonunda Ales e başvurmayı becerebildim sonunda çok mutluyum,şimdi sınavı unutmamak lazım
-tüm gün dışarıdaydım ve dışarıda ki işlerimi özellikle penguen ve uykusuz a göre ayarladığım dikkati mi çekti
-işimi sevmiyorum , memnunda değilim ama bu gün bi kaç arkadaşın maaşını falan öğrendim gül gibi işmiş aslında benimkisi gel git kafana göre çık gelme en fazla abimle kavga o kadar,yine de bu paraya bu kadar çalışılmaz hacu
-karnım acıktı gittim cem garipoğlunun yakalandığı mikail büfeden sucuk ekmek aldım, adam bi baktı konuşacaktı sonra vazgeçti sustu.
-var ya kesin akıllarına gelmiştir cem garipoğlunun yediği sucuk ekmek burada falan diye ama toplumsal baskıdan tırsıp vaz geçtiler bence
-bi adam sucuk ekmek yedi diye ,sucuk ekmekten soğumak mantıklı diil sonuçta ne bilim hitlerde bira içermiş herhal
-bira candır
-bayan güreşi var bide 2 gündür izliyorum bence dünyada ki en güzel bireysel spor ,kuralları falan çok çılgın insan işi diil anlatıcam onuda bi ara
-bu gun dediklerim dün aslında ama bi şeyi dün diye anlatmak hiç zevkli diil

4 yorum:

TrexxxXx dedi ki...

alkjdhasljkdhjklashdalajsk

neyse ki indirimim var.

e. dedi ki...

pms in yeni blog kapağının değişmesni talep ediyorum
sevgiler öpuldunuz

TrexxxXx dedi ki...

kısfmet.

arak dedi ki...

@arley
naber?