16 Eylül 2009 Çarşamba

avrupa birliği'ne giriş süreci ve bizim evin önündeki pazar

Olm çarşamba günleri bizim apartmanın önünden başlamak suretiyle caddenin sonuna kadar uçsuz bucaksız bir pazar uzanıyor. Ben zaten pazar olayına kılım. Lakin evden çıktığımda kendimi normal bir ortama atmak için o kalabalığı yarmam lazım geliyor. Bak ben sinirli adam oluyorum orada. Herkes üzerime yürüyor. Sağlı sollu kıç darbeleriyle beni etkisiz hale getirmeye çalışan teyzelere karşı kendimi savunmasız ve biçare hissediyorum. Cinnet sınırlarında dolanıyorum bir anda. Jigsaw olasım geliyor yıldırım hızıyla. Olm o teyzelerle baş edemiyorum.

Şimdi ben çarşamba günleri evden çıkmaktan nefret ediyorum. : (( Bu yüzden çarşambalar bok gibidir. Pazarlar delirtir. Haftadan çarşamba kaldırılsın. Pazarın adında meymenet yok. O da kaldırılsın. Bak sonra, seneye Avrupa Birliği'ndeyiz.

8 yorum:

CraZy_boy_17 dedi ki...

"sosyete pazarı" diye bi şey var bu ülkede sen hala avrupa birliği falan diyosun...

Adsız dedi ki...

Hiçbiriniz beni anlamıyorsunuz tamam mı!!!111

gjkfldjglkjfdgd

CraZy_boy_17 dedi ki...

olm ben ergenliğe geçiş günlermi özledim yhaaa

CraZy_boy_17 dedi ki...

iktisada girişi de özledim hatta

Adsız dedi ki...

djslkfjksdljflksfs Yæ bırak allasen. Çılgın Bediş mi olacağız bu yaştan sonra?

müjde dedi ki...

ya o diil de çılgın bediş in dedesinni adı neydi haha işte o dedenin sevgilisi tam pazar teyzesi

Adsız dedi ki...

fjdslkjflsdjflskdjfdlksjfldskjflskdjflksdjflksdjflksdfjsd

Oha evet!

Adsız dedi ki...

Bedisin dedesi Necmiydi, favori adam.

Bir de mesela yesilkoy pazari var, magaza fiyati her sey ama sadece elitsen girebilirsin.

Sampanya,atistirmalik falan veriyolar sen alisverisini yaparken.