10 Eylül 2009 Perşembe

ölürüem #11

6 yorum:

CraZy_boy_17 dedi ki...

çoraplar parizyenmiş meğersem

pohpohperisi dedi ki...

ölürem serisi git gide daha kötü olmayya başladı bekren hayır haber?

isminin son harfini vermek istemeyen yazar mujd dedi ki...

SEVGİLİ G
sana kesinlikle katılıyorum arakhna kardişim varken ölürüem böyle diil di ama
ben yani kıreyziye de bişi demek hevesini kırmak istemiyorum ama zevklerimiz örtüşmüyo deyip geçiorum

TrexxxXx dedi ki...

BEYLER LİNK ÖLMÜŞ! askljdlkasd

CraZy_boy_17 dedi ki...

@mujd,g

ya eskiden ölürüem serisinde hep aynı hatunun fotoğraflarını koyuyordum sıkılmışsınızdır diye değiştirdim ama tekrar dönebilirim ona, sonuçta müşteri velidir nimettir

müjde dedi ki...

o hatunla ilgili senin için yaptığım planları unttun sanırım edirne ipsala off ofof