16 Eylül 2009 Çarşamba

lost

rakamlar makamlar bir karışıklık var bu aralar ya j.j. abrambs aradı demin bilogu takip ediyormuş bundan sonra dedi lostun final sezonunu siz yazacaksınız walla bak...
hafif tezcanlı şekilde abi dedim olur mu öle sey ,,
olur olur dedi zaten biz 2.sezondan sonra saldık boş beleş kimi bulsak ona yazdırıyoruz kimsede uyanmadı,siz hala tavladan bunu rakamdan şunu çıkarmaya çalışın taşak geçiyoruz olum resmen milletle,bundan sonra ne yapsan toparlayamayız bari siz yazın dedi..
Allah dedim süper(içimden tabi cool u koruyarak)
ama bak dedi şimdiden söyleyeim türkiyeden kime bu işi teklif etsek sezonun ''ilk bölümünü yok kate duştan çıkacak yok nehire atlayacak yok üstünü değiştirecek şeklinde başlatmaya kalkıyor illa bi katenin g.tünü gösterme isteği var bu hataya düşmeyin başka bişey de istemem dedi
içimde ki ' kate i çıplak bungee jumping yaparken başlayacak olan ilk bölüm hayallerini suya gömenin burukluğu olur mu abi ayıp ettin dedim

samimi olduk tabi abi dedim bu j.j. neyin kısatlması olum dedi aramızda kalsın j.j. Jon Jon demek hangi insan evladı bunu yavrusuna yapar nasıl analık nasıl babalık dedi (o dakika ben jack in oalyını çözdüm ama çaktırmadım) duygulandım olsun abi sende büyük işler başardın falan dedim sustu bu bi iki hıçkırık sesi falan... kontörüm bitiuo kapatmam lazım dedi abi dedim koskosa Jon Jon abrams sın kontorlu hat falan dedim -hesabını bileceksin olum faturalı olunca kol gibi geçiriyo turkcell tum ay faturaya çalışıyoruz sonra dedi bir kez daha saygı duydum kendisine

bunlardan kimseye bahsetmek yok ama gerçi istersen blogda yaz kimse inanamaz zaten diyerek sözlerini noktaladı

sonuç kendimize çeki düzen veriyoruz arkadaşlar bu işin altından kalkacağız.
bi de bu beni aradı ya kontoru bitmiş ben buna 250 bide joshua ya 250 olamk üzere 72,500 tl değerinde kontor yolladım onu sonra aramızda şeyy ederiz di mi yanlış olmasın bak

6 yorum:

o diil de dedi ki...

julio sezarın parmaklarını skiim ne güzel kaldırıyoduk parayı.

o diil de bu yolladıın mail dooru mu lan garipsedim. hangi mal öle mail adresi alır bu kadar mı olur; olur mu ? söyle de juliette i başkalarıyla paylaşmayalım.

hee bi de ben kate i 3d olarak böle sıradan ama sıradan durmayacak bi külotla arkadan görmeyi de yeterli bulurum. koyu yeşil olabilir, yan lastikleri daha da koyu bi yeşil ya da zıt bi renk... 5 sn. falan yeterlidir aklında bulunsun.

külot diince; sercan nere düştü lan?

CraZy_boy_17 dedi ki...

acemilik aydındaydı, şimdi de ona uzak olmayan bi karakola gödermişler

izmire falan yakın bi yer ama adını hatırlamıyorum şu an

müjde dedi ki...

@o diil de: kate illa ki soyulacak hacı o konuda yanlış olamaz

@pms:len ibnelik yapmayın paraları şey edin olum bak zor durumdayım olmasam istemem

henkmudi dedi ki...

ben geçen ay şeyapmıştım hacı parayı yanlış olmasın.
bi de juliet ölmesin lan onu unutmayalım memeler iyiydi sanki

CraZy_boy_17 dedi ki...

@mujd
72k nedir lan senin için sat jipi!

sana çok temiz corolla ayarlarım hocu

müjde dedi ki...

@o diil de:barçaya gereksiz anlam yükledik hacu adamlar rahat alsa ne olur almasa ne olur
mail doğru çok kurumsal bi ailenin üyesiym
olum sildin mi bak doğru söyle bu kadar oyalıyon walla kızmıycam

@kreyzi:fakirim len ben:(
abim zengin ki tahminimce sende de var bi adet ondan
@henkmudi: juliet vcandır
@nur: naber