11 Eylül 2009 Cuma

Pms'in kürt açılımı

duyarsız sefa pezevenkleri oldukları hakkında basında çıkan iddialara pms'den bomba gibi bir cevap:

ARALARINA ALDILAR

kürtçe konuşan vatandaşlarımızın temsilcilerinden, güçlü kalemiyle ve akıcı postlarıyla son yılların dikkat çeken yazarlarından morado'nun pms ekibine takılmasından sonra okuyucu sayısında patlama yaşanırken, bilogun diğer yazarlarıyla kısa sürede kaynaşan morado "bu harika insanları yıllardır tanıyormuş gibi hissediyorum" diyerek bilogdaki dosluk, sevgi ve arkadaşlık ortamının ne kadar mükemmel olduğuna dair 45 dakika konuştu.

PATLAMA YAŞANDI

Morado'nun transfer haberi ajanslara düştüğü andan itibaren yoğun ilgi nedeniyle site ADETA kiltilendi.


SAYAÇ GÖRMEK İSTEMİYOR
LAR

Pms tayfası adına tireks isimli yönetici; biloğa günde 120 kişinin girmesinin ardından artık ortada bir sayaç olmasının bir mantığı kaldığına inanmadıklarını ve en kısa sürede sayacı kaldıracaklarını bildirdi

17 yorum:

bedaş dedi ki...

sayaç gereklide sorun oluyomuş bazı bazı ama onu halletsek kaçak falan olmasa sayaç can sanki

arak dedi ki...

@bedaş

bazı bazı diil hacı düzelmiyo bildiğin

TrexxxXx dedi ki...

akşama napıyoruz lan? jasldkjalsjkda

CraZy_boy_17 dedi ki...

durun henüz bi şey yapmıyoruz
iş çıkışı konuşalım

TrexxxXx dedi ki...

haksjhdkajs peki :DDD

atleticco paraneanse dedi ki...

ben sevişicem len o konuda sey olmasın sonra

TrexxxXx dedi ki...

sikeyim. yağmur =/ olum sel olacak diyorlar ben gelmiyorum. ya da belli olmaz kollukla çıkarım belki.

Ayrıca hava şartlarının kötü olması nedeniyle saat 4 te işten çıkaran bir şirketim var \m/

melekim dedi ki...

Akşam bekir'e gidecek varsa cok yağmur yağarsa sakın gitmesin.sele kapılabilirsiniz o apartmanda.

CraZy_boy_17 dedi ki...

evet lan yazmadım ama geçen yağmur yağdığında bizim apartmanı da sel bastı.
kapıcı öldü falan geldiğinizde anlatırım

Adsız dedi ki...

jfdksljflksdjflksdjflksdjfskdf

Melekim dedi ki...

Kapıcı ölmedi tam sel sularını yutmuş ölüyordu ki bekir ona hayat öpücüğü verdi ve hayata döndürdü.Ben gördüm.

CraZy_boy_17 dedi ki...

@melekim

yok kurtaramamışım yani ben ambulansa bindirdim bıraktım hastane de vefat etmiş

@morado

yahu ciddiyim ben
umutlara falan sor can kurtarandım ben

melekim dedi ki...

Bu kapıcı nasıl bir insan sen onu öpüyorsun ve o ölüyor.Ona küfür etmek isterdim ama ölünün arkasından konuşulmaz.

azrail dedi ki...

ben izin verdim yoksa nereye kurtarıyon

TrexxxXx dedi ki...

olum ben gelmiyorum.

CraZy_boy_17 dedi ki...

çocuklara verdiğim king dersini kaçırdın tirekscim

TrexxxXx dedi ki...

haksjhdksajhdkahskjdh

kim vardı lan başka? sen sami 2 kişi daha olsa gerek.