23 Eylül 2009 Çarşamba

masal no #100#

yeniyıl yeniyıl herkese mutlu olsun
kurban bayramıyla yılbaşının çakıştığı gece de elemanımız son yılların en eğlencesiz yılbaşısına şahit olmaktadır.çalıştığı mekanın yılbaşı diye almak istediği giriş parasının ayarsız yüksekliği sayesinde hatun kişilere erişim neredeyse engellenmek üzeredir.uygulamadan vaz geçildiğindeyse artık olması gereken hatun düzeyine ulaşmak gerçekten çok zor gözükmekteydi.
neyse bir süre sonra 2 adet dişi kişilik içeri girmiş içkilerini yudumlarken sarışın hatunla eleman arasında kesişmeler başlamış.
eleman bir yerden atlaması gerektiğin farkında :çok sıkıcı normalde böyle değildir demiş kız sıklıdın mı eğlenmek istiyorsan işin bitince beni ara diyerek tel no su yazılı peçeteyi uzatmış(elemanımızın burada peçeteyi kabul etmesinin psikolojik yönden incelediğimizde 2 nedeni olabilir 1-toyluğun verdiği gazla almış olabilir 2-peçeteden kısa sürede elde edeceği marjinal faydanını yüksekliği nedeniyle almış olabilir)
aranmış; bi arkdaş yanına alınarak 5 gibi cambazın önüne gidilmiş (düşün cambaz var masal fi tarihi) bodygardlar tarafından içeri alınılmamış kapıda kızlar aranmaya başlanmıştır(bar ve bodygard olayı bence bu ülkenin en büyük sorunlarından biridir, fenomendir)
taksiye binilmiş kızın teyzesiyle birlikte kaldığı(teyze tatilde) bostancı lunaparkının 2 yan sokağunda ki eve gidilmiş orasını o kadar sevmiş ki eleman bayramın tüm günlerini orada değerlendirmiş

arkadaşa diğer çirkin kız ayarlanmış nedense sabah erkek, psikolojisine ait bir davranış biçimi sergileyen elemanın arkadaşı yatıp uyuduğu sızdığını söylemiş fakat başka bir gün içkili bi ortamda olanları itiraf etmiştir ki bu bana birini hatırlatır nedense

*erkek milleti olarak çirkin kızla yatınca neden kabul etmiyoruz abi ???

4 yorum:

CraZy_boy_17 dedi ki...

hay aq yaa hatırlatmasa saşardım
olm yatmadım cidden

Melekim dedi ki...

Bekir yaptığı şeyleri hep inkar ediyor. Bakar bakmadım der,eller ellemedim der, yapar yapmadım der.

CraZy_boy_17 dedi ki...

ne pis bi adamım ben yhaaaaa :((888

melekim dedi ki...

Pislik