17 Eylül 2009 Perşembe

İTİRAF EDİYORUM

arkadaşlar,
az önce crazy_boy_17'nin yazdığı "yengenizle yakışıyoruz"lu fotolu blogtaki resme bakıyorum, dedim "oha kız ne hoşa benziyo!" sonra orta karedeki yazıyı okudum.
sonra indirdim sayfayı devam ediyorum bloglara, birden yukarı tekrar çıktım, "orta karedeki tip kim ya, james bond falan mı?!!'+YU" diyerek bi baktım, "mnskym, bekir lan bu!" dedim.
sonra "yengenizle yakışıyoruz sanki" yazısını okudum tekrar, sonra müjdeleyene baktım, crazy_boy_17.
haydaa... ulan, nası yani?!
derken, yazarlar listesine çıktım sağ üst köşeye. baktım arakhna yok!
mnskym 2!
yok böyle bişey.
bunlar sadece 2 saniye içinde oldu. anlatınca uzun oluyo ama.
=((

3 yorum:

CraZy_boy_17 dedi ki...

bayadır kreyzim ben ;)

nur dedi ki...

evet abi bayadır, diyorum "yeni yazar mı aldık nedir aq!"

mujd dedi ki...

a siktir kırezyi bekir miymiş