11 Eylül 2009 Cuma

senkronize yüzme

aranızda hadi aramızı da geçtim ; dünya üzerinde su balesi seven bi insan var mı???
ama bu zibidiler her olimpiyatta ,her organizasyonda varlar. hayır yapan birini görmeyi bırak tanıyan biriyle bile karşılaşmadım daha..
.o kadar kamera var çekiyo bi şey olsa farkına varırdık demeyin bu güne kadar 10 snden fazla bu olaya tahammül edebilen insan evladına rastlamadım,
..hepsi de kız hiç erkeklerden bu işle ilgilenen su baleti olim diye merak saran yumuşak da mı olmamış
...hayır bi de sudan çıkıp sağa sola balık gibi ağızlarını açmaları yok mu kesin sikerticekler bunlar bizi
kısaca
gerçekten çok büyük oyun oynanıyor, kesin gizli bir organizasyon bi topluluk bunlar bak yarın bi gün dünya elden gideince vay efendim biz bilmiyorduk vay efendim sen nie uyarmadın demeyin
benden çıktı bana ne

Hiç yorum yok: