29 Eylül 2009 Salı

yahu bu tikli insanları anlamıyorum ben.
bazen magazin temalı salak programlarda çıkıyorlar herkes görmüştür sanırım
hepsinde acayip acayip takıntılar...

bazıları karşısındaki alkış çalınca ellerini çırpmadan duramaz
bi kısmı sağa sola öpücük atar falan

ama benim anlamadığım nokta bu mevzu türklere mi özgü yani o kadar film, dizi falan izledim ( 6 yaşımdan beri film izlerim. kitap okumayı ve köpeğimi gezdirmeyi severim. gün batımını izlemek ve sahilde uzun yürüyüşler yapmak en büyük keyfim.) (öpiym mi?) hiç birinde bu böyle tikli insanlar falan görmedim ben.

ya onlarda bu tik mevzusu yok, bu olay bizim millete has bi psikolojik bozukluk
ya da adamlar olaya hastalık gözüyle bakıp taşak geçmeyi çok uygun görmüyorlar...

1 yorum:

henkmudi dedi ki...

hacı bunu senle tartışmıştık daha önce biz hatırlıyorum. fakat ne sonuca vardık onu hatırlamıyorum lan. ne sonuca vardık?