22 Eylül 2009 Salı

çocuklaaağr bayramda nağptınız?

Üç gündür ehe mehe yapıyorum lan mnskym. Yüz kaslarım gayleşti iyice. En kötüsü ise okulun ne zaman biteceğini soran amcalar ve teyzelerden kaçamadım hiç. : (( Yerlerini almış kurbanlarının oturmasını bekleyen bu acımasız kitle, kızınız da ne kadar büyümüş maaşallah cümlesinin ardından "okul ne zaman bitiyor?"la fatality yapmaktan hiç çekinmedi. Bitecek dedim herkese. O değil de, babam da inandı sanırım fjdskjflds. Nasib heb.

Ölümcül üçlüyle tanıştım bi de. Kolonya, çikolata, kahve. Üç gündür bu üçünü görmekten fenalık geldi. Her gelen misafir kahve istiyor bir de. Biri şekerli ister, biri benim şekerim var sade olsun der. Herkese acı kahveleri dayadım. Küfür edenler olmuştur muhakkak. Canları sağolsun. Bence bayramlar kaldırılsın ya da bir güne indirilsin. Boş boş üç gün jfksdjfkldsf.

Bu bayram da çok çılgın geçti yææ. :D:D:DDdd

2 yorum:

müjde dedi ki...

el öptük ama sanırım yaşlıyım ben totalde baya elimi öpende oldu huh
büyümek kötü bir de eskiden öpüp harçlık alıyordun şimdi öpüyolar harçlık veriyon yaşlandım ev amcası mı oldum ben vay mnsıkkm yaaa

mujd dedi ki...

içildi bi de kesin