17 Eylül 2009 Perşembe

potansiyel yengeniz



(yakışıyoruz da sanki...)

11 yorum:

bi kız dedi ki...

ikisinin de her türlü gideri var...

Melekim dedi ki...

Beni bununlamı aldatıyorsun

başka bi kız dedi ki...

bununla, benimle ve yukardakilerle =)

CraZy_boy_17 dedi ki...

hmm peki

mujd dedi ki...

baktıkça bakasım geliyo a.q.

CraZy_boy_17 dedi ki...

yengen sayılır o it!!!1

ilk "yenge de erik gibiymiş" diyeni vurrum :)

müjde dedi ki...

muhshda
olum ben o kız için günde 3 kere istanbul atina seferi yapıyordum ama yengeyse söyle bak ona göre

hem ben saana baktıkça doyamıyorum beybi smokin harika durmuş

henkmudi dedi ki...

ahhahhahahha
muhahhahhah süpermiş lan
ahhahhahha
yenge de erik gibiymiş bu arada!

CraZy_boy_17 dedi ki...

@mujd
hacı bu başka bi abla.
uğruna günde 3 kere atinaya gittiğin hatun "ölürüem"dir öyle kalacaktır!!!!!

p.s: bugün amma ünlem yaptı yæææ

müjde dedi ki...

tüh benzetmişim tabi len bunun için atinaya faalan gitmem ben erik gibi de gerçi ama en fazla selanik muacır mı bu nereli :D

Adsız dedi ki...

jgkdfljglkdfjglkdfjgdlkfjgd

Allah sahibine bağışlasın karşim. Yengeyi. ;);)