8 Eylül 2009 Salı

çok önemli yardım edin lütfen!!!1

diz üstü bilgisayarımı taşımak bir eziyet oldu artık bi yardım edin bana.
ilk aldığımda bir sorun yoktu. sonra filmler, mp3ler falan yükledikçe laptopım ağırlaşmaya başladı. sırtım çok rahatsız olduğu için tıbbı yardım alıyorum ve belirli limitlerden fazlasını kaldırmamam gerekiyor.

işimle alakalı programları da laptopımda taşımam gerektiğinden beri iyice ağırlaştı ve artık buna bir çözüm bulmam gerekiyor...

biri bana mb/gr endeksini söyleme nezaketinde bulunursa programlardan hangilerini gözden çıkarabileceğime karar verebilirim.

şimdiden yardımlarınız için teşekkürler

2 yorum:

noraashira dedi ki...

Bence toptan at laptopu, trancendental ol, doğaya karış falan.

CraZy_boy_17 dedi ki...

@nora

doğaya karışma hayallerim yıllardır var yahu hatta şans oyunlarında başarılı olabilirsem karadenizde 8-9 kişilik bir komün kurma hayalim de var