4 Eylül 2009 Cuma

cookie

dünkü kurabiyenin cennetten gelmiş olma ihtimali nedir ?

9 yorum:

TrexxxXx dedi ki...

beyler oruç tutmuyorum. Dün demiştim. O yüzden bir problem olursa şahitsiniz.

askldjalskjdkals

müjde dedi ki...

ooo satış kesin çarpıldın

TrexxxXx dedi ki...

ahskjjdlaskjdlkajsdajskldja

O adamın annesini karısını kızını ve babasını siksek kesin çıkar sudan bence.

müjde dedi ki...

walla o konuda pek emin değilim ama sudan çıkarsa adamıda ..
öhm ana baba neyse de kızı biraz ağır olmuş

müjde dedi ki...

lan o diil de pazar benim işim çıktı sen sakın satış koyma

CraZy_boy_17 dedi ki...

satış koyma derken tek mi gidecek umut :)

müjde dedi ki...

tek gider hacu bence.. amcam gay oldu benim yine diğeri bu sefer...
bu gibi durumları anlayışla karşılayan bir insandır kendileri

TrexxxXx dedi ki...

jaslkdjsalkjdaslksjdashdklaj. tek gitmeyeceğimi en başta söylemiştim. o yüzden o konuda yine problem olmasın.

mujd dedi ki...

amcamla gidebilirsin bana fresh hacu