7 Eylül 2009 Pazartesi

mal herifler

hepiniz bekirdesiniz ve neti hala halledemediniz di mi?

9 yorum:

o diil de dedi ki...

adsl ile bilgisayarı birbirine bağlamadan internete girmeye çalışan ve sonra da bozulmuş aq bu lan diyen gençlik ulan yine de seviyorum sizi aasdasfsdg

he bi de epicrouter'ın aq.

Adsız dedi ki...

eywlh a.q

arakhna dedi ki...

hacı sorun sadece o da değil. dün gece ttnet'i aradık (evet herkes bendeydi) ttnet aboneliğim iptal olmuş.fatura ödenmediği için kapanmış falan değil bildiğin iptal olmuş sebebinin de bilmiyorum aq

müjde dedi ki...

telefndaki görevli adslle bilgisayarı bağlamadığımızı ögrenince size net met yok dedi kırmızı iptal etti hattıa.q.

TrexxxXx dedi ki...

neyse beyler işin aslı şöyle;

telefondaki yetkililer; beril, başak ve merveyle sıcak bir sohbet sonrası iş çıkışı bekirlere davet ettik. Saat 12 gibi "burada kabloları olan ama takacak yer bulamayan çocuklar varmış :)))" diyerek içeri girdiler... sonrası malum ;))))

müjde dedi ki...

fdklfjldskfjskd
kanka ben de onu diyom keşke 11 buçukta gitmeseydin

TrexxxXx dedi ki...

hakjdhaskjdhaskljhd asansörde karşılaştım olum ben rahad ol ;);););););) bekirlerdeki asansörün o sonsuzluk manzarasında 3 tane kızla romantik SAATLER geçirdim. ajsldkjaslkdjaslkd

henkmudi dedi ki...

olm nasıl internet iptal olur lan
alla alla
neyse burda var işte internet babam ödüyo falan güzel şeyler.

müjde dedi ki...

saatler ulan 12 de geldiler diom 3üyle toplam yarım saat pardon len yeter saanaa