6 Haziran 2009 Cumartesi

David lynch severler siktirsin gitsin

sağda solda david lynch iyi yönetmen falan diyen adamlar görüyorum, yapmayın böyle şeyler.
bu güne kadar kendimi tuttum bi şey yapmadım ama bu size son uyarım!!!
"mulholland drive harika film be hocu" diyenin bacağına sıçarım!!1
ne anladın lan filmden diye soruyosun mal mal bakıo.
"anlamadım ama..."
ama'dan sonra ağzının üstüne geçirme isteği o kadar bastırıyo ki adamı dinlemeyi bırakıyorum zaten...

bi de bu adamlar kendi aralarında toplandıklarında üstat şuna gönderme yapmış, şu sahnede şöyle gizli bi anlam var, falan diye saçmalıyolar. olm yok öyle bi şey ortada tek bi şey var o da david lynch delirmiş, sizde deli bi adamın arka arkaya koyduğu, birbiriyle alakası olmayan fotoğrafları izliyosunuz...
adamın soyadında sesli harf yok bi kere manyak mısınız aq!!




ps: fırat hariç, onu kardeşim gibi seviyorum

9 yorum:

henkmudi dedi ki...

"mullholand drive iyiydi ama hacı!" diyen ben olmak istiyorum!

Adsız dedi ki...

David Lynch adam olsun. Saçmalamasın artık. Film izlemekten soğuttu beni ibne!

müjde dedi ki...

zamanında david lynch izleyene kızlar teklif ediyomuş dediler yaa hep oradan çıktı bu bok

sexy_david_17 dedi ki...

kıskanma olum kıskanma
nasıl olsa duymaz diye orada burada sallamak kolay tabi
halbuki bir gay blogu keşfetmenin verdiği gazla pmsyi severek okuyordum bu günde kadar
tayfasıyla da takılsan takılınır thales e falan gideriz ender-derin-yosun sen ben diye düşünmüştüm yanılmısım
ha bide anlamıyorsun anlamıyorsun zeka lazım çünkü ibin

tamam nen haklısın bok gibi filmler çekiyorum milleti yiyip duruyorum ne olur çaktırma olum len hadi be silsene şu yazıyı hadi be hacu akşama biralar benden thalesde sanat hayatım söz konusu eda da geliyo

Edward Ander dedi ki...

ahahha! yorumda david lynch tadı!

bu arada sana katılmadan edemiyorum. ama o kadar da ileri gitmekten çekiniyorum. yani "vardır bir bildikleri" diye fazla bulaşmıyorum.

gluck dedi ki...

hint-avrupa ailesine dahil biçok dilde y harfi sesli harftir. fransızların bu harfe "i grec" yani yunan i'si demeleri de güzel ve açıklayıcı bir örnektir, ki fransızca hint-avrupa dillerinin bi alt grubu olan romans dalına aittir. öte yandan lynch isminin etimolojisini bilmemekle beraber ingilizce temelli bir değerledirme yapacak olursak, ingilizce hint-avrupa dillerinin bir alt grubu olan cermen ailesine dahildir. dolayısıyla y harfini ve sesini sesli harf olarak kabul eder. y orada bas bas bağırıyo, sesini duyuramıyo, sesli olmasına rağmen. üzücü.

henkmudi dedi ki...

sikmesi
(kusura bakma bekren bu fırsatı kaçıramazdım)

TrexxxXx dedi ki...

asşdhaşsıudh. o değil de fırat seni dövecek galiba.
aşusdhaşsudh

müjde dedi ki...

bro rahat ol bizim mahallede herkes ulysses okusa bile y sesiz harf muamelesi görür