29 Haziran 2009 Pazartesi

hafatasonu

1-azraille şaka olmaz belamı sikiyodu valla
2-saint yeşil elma hakkın rahmetine kavuştu
3-cumartesi gecesinden pazar akşamına kadar hastanede geçirilen süre nedeniyle 2 kere boğazını kesip intihar girişiminde bulunan arkadaşıma(İGBA) teşekkürler
4-karıncalar yeşil elmanın tadını seviyor cıp cıp geldiler walla
5-İGBA boğazında ki kesikleri soran doktora
-ne oldu olup gasp mı ettiler
-meyve kesiyordum
-nasıl meyve kesmek o
-kafamın üstüne koymuştum yanlışlıkla biraz aşağıdan gitti (sıfır gülmeyle)
6-yeşil elma ilk ve son vafizesi esnasında parçalanarak sevenlerini üzdü ilk yardım ekiplerinin yerinde müdalesi olası bir faciayı engelledi
7-geçen süre tahmini 2 saat tekrar boğazını kestikten sonra yine hastanede kadın doktora
- iyi kesememişsin dedin tekrar kestim bu nasıl olmuş
8-nur sana o kadar al dedim karambole gitti sonunda işte
9- dikiş odasında
-elin hafifmiş tekrar geldim
10-nur walla o size kullanan bi insan için bu kadar üzülmeye değmez bence
11-sabah 4 suları taksiyle mazhar osman yolu
taksici: hayırdır abi bu saatte aynadan arkadaşın boğazını görür bi haa çeker
igba: yeni arkadaşlar edinmeye gidiyorum sende gel istersen
12-ama saint yeşil elmanın cenazesi vasiyetine uygun şekilde okyanus olmasada haliçine doğru yola çıktı

akıl hastanesindekilerin çoğunun benden akıllı olması modern tıbba olan güvenimi bi kat daha arttırdı.arkadaşlarımı seviyorum ulen adam intihar etmesine rağmen sabaha kadar gülme krizine soktu hem beni hem kendisini

Hiç yorum yok: