26 Haziran 2009 Cuma

micheal jackson

kulaktan kulağa,ünlü sanatçı micheal jackson'ın öldüğüne dair söylentiler yayılıyor. geçirdiği kalp krizi ardından hastaneye kaldırılan ünlü şarkıcının sağlık durumu hakkında yetkililer henüz bir açıklama yapmazken, durumunu öğrenmek için şu anda olay yerinde bulunan londra muhabirimiz nur'a bağlanıyoruz, söz sende nur:

iyi geceler arakhna,
öncelikle söylemek isterim ki bulunduğum ortamda acayip bir atmosfer var, burası çok sakindi sen ilk haberi verip sakinlerimizi ajite etmeden önce.
insanlar (mal olduklarından) britney spears'ın genç kızlık şarkılarını ve hatta karaokelerini
(!), ben diyeyim stronger, siz deyin hit me baby one more time dinlemekte, ivillage'dan kadın testleri çözmekte, itiraf.com'da yeni itirafları okumakta, facebook'ta anlamsız fotolara anlamsız yorumlar yaparak vakit öldürmektelerdi.
taaa ki sen mj'nin ölüm haberini vererek benimle dalga geçene kadar.
ben dahi buna inanmak istemedim ki ben gayet kek bir insan olarak, gecenin bir vakti sakin sakin peyote'de 2 bira içip kalkmaya hazırlanırken koskoca fermuarlı çantasından minicik yeşil elmasını
2 çakal erkeğe kaptırmış insanım, hani düşün.
şu an alınan ve benim yaydığım haberle atmosfer değişti, hepimiz boyut değiştirmiş gibiyiz, sanki dünya daha anlamsız ve dolayısıyla burada insanlar britney'nin daha seksi şarkılarına, ben diyeyim circus siz deyin i'm a slave 4 u gibi olgun meyvelerine saldırmış bulunmakta.
arakhnacım öncelikle şunu söylemeliyim ki gecenin bu vaktinde vatan aşkıyla manche üzerinden sizlere kucak dolusu sevgi falan göndermiyorum çünkü buradaki kızlar çok güzel, şarap içtiklerinde falan içeriyi görebiliyosun o derece beyaz ve çıplaklar xD ancak neden senden sonra 1 aç parantez yazıyla bir kapa parantez arkadaşımın daha mj ölmüş diye bana dadandığını bilmiyorum, korkarım mj'nin yaşam kaydını siclini şeceresini falan ben tutmaktayım da henüz farkında değilim.
ayrıca bu haberin bana verilmesiyle onurlandırıldım mıdır nedir diyeyim artık, herkes bana "nur mj ölmüş" diye geldi, hani haber verilmesi gereken bi merci olduğum gözümden kaçmadı.

son olarak,
henüz ben de bilmiyorum, birazdan özel uçağım inecek özel havalimanıma, öncesinde arkadaşlarla sen bölmeden işte parti veriyodum, malum buzlu badem, ters çevrilen sehpalar, palmiye yapraklarım, refiklerim, tahtırevanım gelcek alacak, gerçi kararsızım altın yaldızlı olan mı gelsin, bordo saten kaplattığım mı yoksa limuzin mi daha iyi olur bilemedim valla, cinnet getirtebilirim her an.
bi haber alırsanız bana da verin, ben de sizin kadar cahilim, daha tutanaklara geçiricem.

londra'dan böyle yani.


teşekkürler nur, sana haybeye bağlanmışız zira cnn az önce adamın öldüğünü doğruladı artık kurtulsa bile vururlar onu.

ananı... şu an kaynar sularda yüzüyorum yannız.
bi acayip oldum o_O
kalbimizdesin mj...

HEPİMİZ MJ'İZ.

13 yorum:

X dedi ki...

haber hırsızlığı resmen. ayıptır =)

gluck dedi ki...

olur öyle.

X dedi ki...

inanmadın ama kesinleşti işte..

CraZy_boy_17 dedi ki...

gelenekselleşen mj öldü haberlerini duymaktan sıkıldım. adamı musluman bile yaptılar, allahla çabuk kaynaşmış olsa gerek kandilde gitti

X dedi ki...

kalp krizi değil canım kalp durması.. cardiac arrest beybi

gluck dedi ki...

cardiac arrest'ın tıbben tam olarak açıklaması nedir nasıldır acaba *-) sonuçta her ölümde kalp durur *-)

X dedi ki...

http://en.wikipedia.org/wiki/Cardiac_arrest

buyrun açıklaması.

bu da orjinal dilimizdeki bir açıklama şekli:

http://www.enkonmedical.com/ani-kalp-durmasi.asp

bu sefer güldürmedi esprisini yapan adam dedi ki...

üzüldüm.

henkmudi dedi ki...

mj marry jane diilmiydi lan? spidey nin hatun hani?

okur dedi ki...

henkmudi hiç komik değil. müjde de düzgün yazsın.

KAAN KURAL dedi ki...

SAÇMALAMAYIN! MJ MİCHAEL JORDAN DIR.

müjde dedi ki...

L.A. bildirsek daaha güzel olurmuş ama
sonuç olarak o elmayı siz kendi isteğinizle verdiniz nur hanım

gluck dedi ki...

ben veeeer-meeeee-diiiiiim!
paso yediniz beni aq!