29 Haziran 2009 Pazartesi

terim şıçıyorum izleyin!

ben oyun seven adamdım gençlik. gamer hesabı yani. makinenin başına oturdummu bi başlardım oyuna saatlerce. fakat ne zaman bu net sınırsız oldu, bağlantı da adam gibi denicek seviyeye geldi işte o zaman işler karıştı.
önceleri downloadları kontrol için oyunlardan çıkmaya başladığımı falan farkettim. ama indirmem gereken şeyler vardı. önemliydi yani. yoksa niye çıkayım oyundan. gamer adamdım ben. kafaya takmadım.
sonra indirmem lazım gelen mühim olan şeyler bitti. kendimi oyuna falan veririm diye düşünürken torrent siteleri gezmeye başladım. download olmayınca rahat edemiyordum sanki. saçma sapan şeyler indirmeye başladım. filmler, diziler, programlar vs. oyunlar artık benim için artık download beklerken vakit geçirmeye yarıyordu sadece. bi süre sonra ufak oyunlara yöneldim. windows a dönüp dowloadlara bakması kolay olsun diye.
artık inkar etmenin faydası yoktu. download yapmaya bağımlı olmuştum. ama "download bağımlısı" demek uzun geliyordu. download bağımlısı demek yerine 2 torrent daha bakabilirdim. ben de yeni bişi düşündüm. yeni bir isim bu durumda olanlar için.

download junkie kısaca "dunkie"

evet ben bir "dunkie" yim.

kullanınız.

evet...

6 yorum:

mean dedi ki...

olmadı:

http://www.sex-lexis.com/Sex-Dictionary/dunkie

mean dedi ki...

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=dunkie

müjde dedi ki...

hayırlı olsun

henkmudi dedi ki...

olmamış hakkaten:(

henkmudi dedi ki...

olm şuna bi öneri yapın lan. terim şıçıcam derken derken yaraklara geliyodum.

müjde dedi ki...

çok yararlı sayfalar öğrendim sayenizde