26 Haziran 2009 Cuma

kadim dostum azrail

bir gün elbet karşılaşacağız amenna ona bi lafımız yok karşılaşma sonrasını uzunca bi süreyi yanarak geçireceğim ona da eywallah...
kabul james bond gibi bi hayatımız olmasada şimdiye kadar defalarca yoklama çektin.bilmem hatırlarmısın 8-9 yaşalarında köye gittiğimde ormanda kaybolmuştuk gece yarısında zor bulmuşlardı 12 yaşında falan kafa üstü salıncaktan betona yapışışım vardı bide onu geçtim 13 yaşında bi çocukken ciğerim sikilmiştide ameliyat olmuştum 17 gün yattım ama onuda atlattım 16 yaşın verdiği intihaar etme eğilimi sonrası bi duruldun ufak tefek kavgalar dışında pek yoktun walla korkmuştum o aralar başına bişeyler mi geldi diye (bu ara kenan evrene vermişsin intihar gazı ama onunla ilgili daha çılgın planların olmalı bence 'Sen Azrailsin BÜYÜK Düşün') neyse ki iki sene önce falan hatırlattın kendini 120yle giderken attığım taklaların tadı hala damağımda bunlarında hepsine eywllah sonuçta alnımıza ne yazıldıysa o...
fakat bu gün yaptığın beni gerçekten derinden yaraladı. tamam çook janjanlı bi ölüm olsun falan demiyorum seni bu konuda zorlamak istemem ama vitamin hapı yutarken ölmek ne yani ALLAH aşkına ne nasıl bişeydir bu.. nefes alamazken kusmanın zevkini de yaşattın ya bana tadacak gayri zevkim kalmadı dünyada.
en kısa zamanda görüşmek dileğiyle gözlerinden öperim

Hope to hearing from you soon my dear
mujde

4 yorum:

okur dedi ki...

müjde siktir git

müjde dedi ki...

emir telaki ederim umut aey pardon okur

TrexxxXx dedi ki...

askjhdkjas sikeyim. ben değilim lan okur. okumuyorum bile yazılarını mnskym.

şeyapma kardeşim yaz sen ;)

müjde dedi ki...

len manyak bende biliyorum sen değilsin
ben sadece okura hakaret ettim