11 Haziran 2009 Perşembe

onun adı mavi

Farklıdır herkeste mavi,
bazen hüzünlü, bazen neşeli.
Bendeki mavi,
hepsinden farklı,
en çok ben dokunmuşumdur ona,
en çok bende gelmiştir mavi aşka.

Odamın duvarları mavidir mesela,
masa lambam mavi,
dün değiştirdim nevresimlerimi,
üzerinde Winnie The Pooh resimleri,
hepsi mavi.
Tavanımdaki japon fenerim mavi,
kalem kutum, dosyalarım mavi.
Açtığımda bile bu renkte karşılıyor beni XP,
hepsi, hepsi birbirinden mavi.

Çamaşır sepetim mavi,
çöp kutum mavi,
en sevdiğim felsefe kitabım, nefret ettiğim hukuk kitabım mavi.
döner sandalyem mavi, gitarım mavi.
zımbam da mavi, hatta makasım dahi!
stick kapatıcımın kutusu mavi, diş ipiminki desen mavi.

ben hiç sürmem ojemi kırmızı,
tek bi renk sever tırnağım,
saks mavi.
her yer mavi,
antrasit, parlament, saks olsun,
gök olsun, buz olsun, bi de vardır cam göbeği.

sıkıldım sabaha finaline gireceğim anayasa kitabının beyazından,
kalktım, araladım perdelerimi,
işte o an yüzüme çarptı mavilerin en zalimi,
onun adı bambaşkaydı,
bambaşkaydı talebelerdeki yeri.
onun adı,
sıçtığımın mavisi.

saat 05:17'ydi.

2 yorum:

henkmudi dedi ki...

mavi candır.

müjde dedi ki...

blogun saatine laf mı atıyorsun sen şimdi
bu arada naber nur