10 Haziran 2009 Çarşamba

pms bana bak!

gün bitmiyor! sanki saat 7 falan oldu gibi geliyo bana ama hala 4. sabah erken kalkınca gün bitmiyo kardeşim. yasaklicam erken kalkmayı. öğleden sonra olsun sınavlar. daha serin olur hem akşam üstü terlemeyiz. yada az terleriz ne biliym.

bide ne alakası var şimdi diceksin (okuyucuyla konuşur gibi yazmak) ama benim sınavlarım yarın bitiyo. 2 haftadır insanlıktan çıktım. kendime reset atmam lazım. bekrenlere gitmeye karar verdim ben. serci kardeşimle de doğru düzgün görüşemedik o da gelsin o sebepten. müjde sevdiğmiz bi yaşam formu o da olsun. tireks gelsede olur gelmesede ama o sakalı bi kessin. hatta nur da gelsin. sonra soran olursa zirve yaptuk deriz. bişi deriz heralde ne biliym. ha bi de bekren gelsin lan onu unutmayalım.

ben 3 4 gibi sizdeyim işte hocu...

4 yorum:

CraZy_boy_17 dedi ki...

sizi kim davet etti lan?
gelmeyin olm manyak mısınız, işim gücüm var bu aralar

henkmudi dedi ki...

e az oturur kaçarız o zaman?

CraZy_boy_17 dedi ki...

ben yokum bro işim var harbiden

henkmudi dedi ki...

e cuma gelelim madem?