24 Haziran 2009 Çarşamba

yaz gelmesi

yaz gelmesiyle beraber toni braxton (!) dinlemeye başlamış olmam,
evlat edinmek suretiyle, odamda kadrolu sivrisinek besliyor olmam (ibne sinek, hep aynı sinek, antenlerinden tanıdım),
ancak az önce transparan ipek mini geceleğimin eteğinin sol tarafıyla (evet böyle seksi şeyler giyiyorum, ama evde aileme) parmaklarımın arasına sıkıştırmak suretiyle işten kovmuş olmam,
hatta bu satırları yazarken hortlayarak tekrar uçuşa geçmiş olması, gelip eteğimin sağ tarafına konuşlanması,
bu sefer sağ elimle gebertmem,
sonra tekrar hortlaması,
benim toni braxton dinlemem,
sonra toni'nin hortlaması,
sineğin unbreak my heart demesi,
toni'nin uçması,
sineğin hortlaması,
toni'nin unbreak my heart demesi,
sineğin kalbini kırmam,
toni'nin uçmas...

derken,
murphy'nin bacağına sıçmak istiyor olmam.

normal, tahsilli, aklı başında, pisliğe bulaşmamış (ne demekse) bir erkeğin benimle yatak dışında da ilgileniyor olması.
kaldıramıyorum, bi anormallik var.
hayır durumu kaldıramıyorum,

malsınız ve iğrençsiniz blog erkekleri.

6 yorum:

CraZy_boy_17 dedi ki...

şimdi ben anlamadım bebeyim, sen aşk mı istiyosun, orgazm mı ona göre yanaşıcam :)

gluck dedi ki...

sence bekir =)
ayrıca kimin yanaştığına bağlı =)

TrexxxXx dedi ki...

ahskjdhaksjhdkajsh

chakallarrr!!!1 ;););););)

CraZy_boy_17 dedi ki...

kb?

gluck dedi ki...

şu sıra zor =/ ama haftasonu için akşam bi boşluğum olursa direkt seni arıyorum.

müjde dedi ki...

iki gün gittik ne oluyo olum
transparan derken