16 Haziran 2009 Salı

mithunter

(önsözsel:geçen gün bekirle minibusteyiz bi hikaye duyduk garip böyle oluruda var ama sonra düşündük biraz herkes birşeyler anlatıyo bi karmaşa falan böyle kımıl kımıl kime inanacagını şaşırıyor insan nedir ne değildir bu işlerin doğrusu mythbusters hesabı bişiler yapalım tgrtteyle anlaşır türkiye gazetesiyle yazı dizisi falan yapar ekmeğimizi çıkarırız dedik neyse tgrt olmadı türkiye gazetesine gidelim bari dedik
o sıra bekir: masaj yastığı stress bileziği dağıtan gazete bizi de kabul eder öyle can öyle içtendir türkiyem dedi. düşündüm mantıklı geldi
evet kanka dedim kabul ederler öcal uluç un yazdığı gazetede biz mi yazamıyacağiz dedim ama biraz böyle inanır inanmaz gibi o sırada gözüm hasan sarıçiçek in hocam isimli köşesinde ki futbolun beyaz obaması isimli yazısına takıldı bi zenci kafası yaşadım yok yok kesin alırlar biz hacu diceyekken bekir sikerrrrlerrrr dedi sustum mit avcılarının işe koyulma vaktiydi artık)

merhabalar sevgili okuyucular yeni bir mit hunter a hos geldiniz programımızın ilk bölümünde bazı şehir efsanelerini birlikte inceleyip gerçek olup olmadıklarını kanıtlamaya çalışacağız.
sizler için ilk bölümümüz gerçekten çook sıkı hazırlandık hadi hep birlikte bu haftaki konularımıza bir göz atalım
ilk olarak ılımlı islam çevçevesinde
1-Başörtülüler ii mi sevişir ?
zencilerin yıllarca köle olarak kullanılmasının intikamı
2-zencilerin Kİ* büyük mü olur?
yıllarca türkiye de çook önemli bir sanatın gelişimini engelleyen
3-baletler gay mıdır ?

1-ilk olarak başörtüsü konusuna eğilmek istedik m2 başına başörtülü sayısının en üst düzeyde olduğu fatih ve soğanlıdan birine giderek başlıyacaktık ben fatih e gidelim dedim olum götümüzü keserler orada soğanlıya gidelim hem serkan abiyede uğrarız dedi olurr dedim atladık minibüse soğanlı sokaklarında gezerken başörtülü bi çiftte rastladık- abi dedim bişi sorabilir miyim - tabi dedi gülümseyerek -nasıl sevişiyo yenge iimi yüzündeki tebbessüm birden kayboldu artık bizi hoşgörüyle karşılayan o abiden eser yoktu -ne diyosun lan sen dedi -hocum işte ağzına falan alıyo mu anal milkshake yaptınız mı dememe kalmadı anlaşılmaz bi şiddet bi zulm bekir in suçu ama o kadar dedim kadının orasını burasını kurcalama diye zor attık kendimizi soğanlıdan....
konumuza kaldığımız yerden devam edeceğiz şimdi diğer bir efsanemiz için minibüsle laleliye doğru hareket ediyoruz
2-bu mitin kontrolunun kolay olacağı düşüncesiyle soganlı aksaray minibüsü yardımıyla laleli sokakalarında dolaşmaktayız hemen her köse başında bulunan saat satan zenci kardeşlerimizden birinin yanına gittik bööle bööle anlattık ama aksağanımız dolayısıyla bence yanlış anladı sanırım bizim götlere bakıp bıyık burma hareketleri yapmaya başaldı 3 saniyelik bir sessizlik sonucu bekir: yook arkadaşım istemiyorum heroin falan diye bağırmaya başladı birden siviller kapaklandı bunun üstüne alıp götürdüler sebiyi
s-olum ne yaptın hacu
b-len olum ben 100 bin istiyom bi efsane hesabına bedavaya gidecek dedi
hak verdim yolumuza devam ederken vay yeğenim ne yapıyorsun sesiyle irkildim arkamı döndüm mutluluk göz yaşları arasında Amca diyebildim evet evet gay camiasının sevilen ismi amcam Kamyoncu Osman'dan* başkası diildi bu resmen tüm sorunlarımızın çözümü ayağımıza gelmişti amca dedik böyle böyle olum baştan niye haber vermediniz dedi hemen bi arkadaşını aradı hadi dedi gidiyoruz.20 dk içinde lalelinin arka sokaklarında bir oteldeydik amcam bizi girişte bırakıp üst kata doğru çıktı uzun bi bekleyişten sonra respsiyoniste gelen telefonla 36numaralı odaya doğru yola çıktıkaralık olan kapıdan içeri baktığımık odada çift kişilik bir yatak oval bi masa ve 3 sandalyeden başka bir şey yoktu amcam ve zenci arkadaş duştan ıslak bir sekilde çıktılar amcam yavaşça üstünü giyindi ve -hadi gidek dedi amca ne gitmesi dememe kalmadı ben baktım büyükmüş hardiden dedi bekirle bi an bakıştık tamam amcama güvenebilirdik ama bize kanıt lazımdı
s:eee bro ne yapacağız olum
b:hacu her zaman ki gibi dedi çıkarıp vuralım masaya kimin ki büyük görsün cümle alem dedi relaks bi tavırla
oval masanın bi ucunda* biz bi ucunda zenci arkadaş edie
önce ben açtım trakkkk diye vurdum sonra bekir trakkkk edie den çıkan sesi yazarak anlatabileceğimi sanmıyorum ama yaklaşık olarak TROOOOOOOOKKKÇÇÇÇÇÇÇÇUPSSPAAAAAT a yakın bi ses çıktı bizimkiler boyunlarını eğdi sündüler bi saygıdan edieninkinin elini öptüler sikilmiş bir psikolojiyle merdivenlerden inerken içimde bir efsaneyi kanıtlamanın haklı gururu , bekir e bir öpücük kondurdum saat satıcısı zenciyle alakalı olan tutumu sebebiyle
amcam başka neler var dedi projemizden bahsettik ooo dedi bu akşam akm de bale gösterisi var lacileri giyin akşam 7 gibi alırım ben sizi dedi.

reklam buralar hep
1.reklamımız :230 grm et parçası için yapılır mı bu arkadaşım BURGER KİNG XXXL
2.reklamımız : altınlarınız yatmasın çoğalsın ama biz burada tavşan simgesi kullanalım ki altınlarınınz tavşan gibi sikişsin öyle çook çoğalsın temalı banka reklamı
reklam bit.

3-saaat tam 7 de lacilerimizle birlikte evin önündeydik.Amcam buz mavisi kamyonuyla belirmişti bile....
tek kamyonla giden biz olduğumuzu düşünüyordum ki gayet mantıklıydı fakat akm nin önüne geldipimde ne kadar yanıldığımı anladım çeşit çeşit kamyonlar tırlar içlerinde yaka bağır açık şoför amcalar ellerinde biletleriyle muhabbet halindelerdi açıkçası bu meslek grubuna ait zumrenin baleye bu kadar ilgi göstermesi beni şaşırtmıştı...
tıklım tıkış kamyoncu abilerimzin arasından geçerek salona girdik ve oooo Osman gay hoş geldiniz sesiyle locamıza doğru yola koyulduk meğer amcamın bu sanata olan gönül bağı beni çok etkilemişti. ve artık show vaktiydi
birbirinden çıtır kızlar pisipisileriyle oradan oraya kosturuyor o balet senin bu balet senin kucaktan kucağa sanatlarını icra ediyorlardı.bekir dedim güzel sanatlarda okuyan bi kız var modern dans onunla ciddi bişiler dememe kalmadı götüne bakarım hacu dedi sustum ben olsam bende bakarım hacu dedim içimden hakk verdim ibine. .... neyse o ayrı bi yara sevgili okuyucular gösteriye dönmek gerekirse bir hatun ki anlatılmaz yaşanır bir güzellik bir içim su , ay parçası resmen bu olanca memeleriyle balet arkadaşa (ki bu saatten sonra kamil olsun adı) doğru koşup kucağına atladı ayakları beline dolamalar afedersiniz götünü yaslamak suretiyle frikiğin en alasını vermeler domalmalar falan küçük kamilde bi hareket yok o an bekirle birbirimize doğru baktık ve sevinçle İBNE diye bağırdık salon bi anda bize döndü ayıplanıcağımız duygusu hakimken 3 saniye southpark sessizliğini amcam bozdu size demedik 'ulan totoşlar' toplum içinde insanlara lakaplarıyla hitap etmemek gerektiği üzerine ironik bir amca nasihat sonrası biz emindik ki baletler gaydı ama daha önce de dediğim gibi somut kanıtlar elde etmek zorundayız.amcama başvurduk dedik şu kamille biraz otur konus cinsel tercihi neymiş falan ok dedi amcam bende ne zamandır onunla ufak bi sohbet etmek istiyordum.
gösteri bittikten sonra amcam önde biz arkada balet arkadaşların sevgi gösterileri arasında kamilin odasına doğru ilerlemekteyiz amcam önce Dayt dedi daytın çook bol bu sen gösteri dünyasında ilerlerken sıkıntı oluşturur diyerek kamilin sanat hayatıyla ilgili düşüncelerini belirtti .biz daha rahat etmeleri için dışarı çıktık 10 -15 dakika sonra içeriden bi takıp bağırtılar gelir gibi oldu fakat bu gerginlik atmosferinin yerini inleme seslerine bırakması çok sürmedi 30 bilemedin 40 dk sonra amcam üstünde TuTu suyla belirdi. ne oldu amca -gay artık kelimeleri döküldü dudaklarından çook direndi ama herşey bilim adına diyede eklemeyi ihmal etmedi
balet arkadaşların kamyoncu abiler tarafından evlerine bırakılmak üzere davet edilişlerine ve o nazik insanların memnuniyetle bu teklifleri kabul edişleri arasında emin adımlarla kamyonumuza doğru ilerliyorduk kamyonun kapısını yavaşça açıp içeri süzüldüm kolumda ki stres bileziğinin altın sarısı topacından kendi aksimi seyrediyordum fakat kamilin sandelyeye ters bağlanmış agzında pinpon topu ve çeşitli şaka amaçlı oyuncakla birlikteki hali hala gözümün önünden gitmemekte

reklamsal yine reklam hep buralar
1.reklamımız:kadınları cinsel obje olarak kullanmaya karşı çıkalım ama fıstıkla çikolatayla dondurmayla alakalı 2 tane x ürün 3 x bir arada olan şeylerde x sayısı kadar kız 1 tane de eleman kullanıp grup sexi orjiyi özendirelim tarzı cips çikolata reklamı
2.bilgilendirici uyarıcı eğitim amaçlı reklam: içinizdeki canavara uymayın BP den Amorex i alırken gece gece norlevo almak için nöbetçi eczane arama ihtimalini unutma
reklam bit.
1-neyse sonuç olarak biraz gerginde olsa bir efsanemizin daha gerçek olduğunu kanıtlamıştık artık sadece baş örtüsü kısmı kalmıştı bekirle bu konu üstüne kafa yorarken bir süre hatta uzunca bir süre amcamdan yardım almama kararı çoktan tescil edilmişti bile.
b: belkide kızın normal zamanda başörtüsü takması gerekmiyordur.çağıralım birini başörtüsünü takıp sikelim
bu mantıklı yaklaşım 3 saat süren kimi çağıralım düşüncesi karşısında yavaş yavaş aklı selim olmaktan uzaklaşmış ve sonuçsuz kalmıstı
s:lan bro sonuçta illaki kızın da başörtüsü takması gerekmiyo ki madem keramet başörtüsündeyse biz takalım öle sevişelim sonuçta iyi sevişen başörtüsü takan kişidir ve bireyleri kız erkek olarak ayırmak çok sakıncalıdır dedim artık nasıl maddeler kullanıyoruz varın gerisini siz düşünün ama çözüm açısından bi ilerleme yoktu başörtüsü takıp bizimle sevişecek kız olmaması önermesinin sonucu olaraktan biz başörtüsü taktığımızda da bizimle sevişecek kız sayısı 0 (yazıyla sıfır) dı. çaresiz yine amcamı aradık a.q.( sevgili okur bu küfrü yazının burasına kadar gelebildiyseniz aramızda oluşmuş olan samimiyete dayanarak ediyorum ara beni okur çok çılgın fantezilerim var seni bekliyorum:) neyse işte kısaca bu bize bi rus ayarladı plan basitti ben önce başörtü halde ben sikecem sonra bekir sikecekti hangisinin daha ii olduğunuda birinci ağızdan öğrenecektik.
kapı çaldı.. besmelemi çektim başörtüsünü taktım... amcam yanında rusla geldi beni görünce fantezi mi yapacaksınız olum bak bilimdi programdı ayağına beni mi yiyonus len hem nerede senin öbür arkadaş erik gibi çocuk walla dedi bekirin ev adresini verdim gitti(bekirin ev arkadaşlarına not:üzgünüm bekirin ev arkadaşları bunu yapmak zorundaydım) ben hanımefendiye evde tekmiş ayağıına yattım kek yedi hemen rahat tavırlar soyunmalar falan neyse içeri odaya girdik....... başörtüsü çok ekstra tatlar yaşatıyordu bana sanırım bu şehir efsanesi konusunda haklıydılar fırtına gibiydim fırtına kendi kişisel rekorumu çoktan aşmıştım yaklaşık 1 buçuk dakika süren bu fırtına sonrası koşa koşa bekrenin yanına gittim hadi dedim sıra sende ne sırası len dedi bitti olum işte uzatma koş bekir içeri girdi sordu nasıldı diye
orospu: (evet hikayemizin burasından sonra bu hanımefendiyi orospu olarak isimlendireceğiz) ne nasıldı dedi bunlar uzunca bi süre odada takıldı falan parasını ödedik gitti bekirle oturduk ii oldu iki kişi tek kişi fiyatına dedi o sıra' kendisini otobüse arka kapıdan binipte bozuk parası olmayıp gıcır gıcır 20liği 50liği yolda piç olur endişesiyle parasını gönderemeyen ama hafiftende milletin parasını vermedi ibne biz veriyoz o vermiyo beleşçi göt diye kıllandığı insanlar gibi hissettim '
neyse yaa sonuç olarak efsane çökmüstü başörtüsü iyi sevişmenizi sağlamamakta yalnız daha çook sevişmeniz sağlamaktadır.
birlikte birçok efsanenin gerçekliğini tartışacağımız başka bir programda görüşmek üzere

yazıarkası
yorucu bi günü arkamızda bırakmıştık.türkiye gazetesini okuyucularına hediyesi turuncu masaj yastığında vucudumu titretirken yavaş ama emin şekilde döküldü kelimeler
s:bro
b:ne var lan yarraam
s:len keşke mit hunter yerine milf hunter olaydık tüm gün o karı senin bu karı benin koşuştururduk
başıyla onaylama hareketi yaparak gevrek gevrek güldü saygıdeğer orospu hanımefendiye gidip gelirken

2 yorum:

yılmaz özdil dedi ki...

olmuş bu

Travis dedi ki...

ups:)