9 Haziran 2009 Salı

guud old deys

lise falan sonra yayla* falan iiydi lan bence. yayla yani boru mu küçük izmir (göğüslerden değil kızlar hani izmirdeki gibi güzel falan). velaaaasıl güzel içiyoduk bence ya da falan. oranın çevresel zımbırtılarından olabilitesi yüksel olması dedirten falan fişman herbişi sabbaha kadar alkol dens tık yoktu bünyede katılmayan arkadaşlar ya şimdi konuşsun ya da bunun geyiği.

yukarıda açıkladığım şey başımdan geçen olayın yakacıkta** cereyan etmesi, yoksa yayla da dedikya immuneyiz (ah esadım*** özledim gel{yol var ağaç var}) olaya diye. adını çok sık andığımız bakirlerden biriyle alkol masasında telefondan bi arkadaşımızdan(bu kız ama) öğrendikki mars o gece dünyaya çok yakınmış ve ağzımızın içine giriyomuş görmeyeni dövüyolarmış diye balkona çıktık dostlarım boku bokuna okudunuz bunun tamamını bi sik anlatmadım aslında mnskiym tek söyleyeceğim o gece brakın marsı ben dolunayı göremedim şerefsizim.

anılar (memeler bkz. coşkun sabah) : gir içeri mnkoim daha koskoca ayı bulamadın!

*     yazarların büyük çoğunluğunun direkt, asalak ya da mutual yaşadığı ilk semtimiz
**   kendi asalaklığımı dışa vurduğum semt
*** sarı götlü

2 yorum:

henkmudi dedi ki...

hacu bişi dicem. bak simdi sen benim kardeşimsin tamam ama ben senin yazdıklarından bi sik anlamıyorum olm.
bitir şu cümleleri yada kafan guzelken yazma aq. anlamıyorum aq!
az da noktalama işareti kullan
saygılar.
p.s. yayla iyiydi lan! bide dalgayı aç yazmayı unutmuşsun yoksa o çalışlardamı oldu?

anlayan dedi ki...

bi kısmı anlamsız zate mnskim takılıo adam işte. parantezleri çıkarda oku bide.