20 Haziran 2009 Cumartesi

rocknrolla'yı rockncoke sanıyordum

selam dostlarım.

Geçen gün başımdan geçen ilginç bir olayı siz cahillerle paylaşmaya karar verdim. Yine her zaman ki gibi çılgın taksim gecelerinden biriydi. Yanımda güzel dostlarım başak, didem ve didem'in sevgilisi miray (lezbiyenler ;) ) bulunuyor o bar senin bu bar benim geziyorduk. Miray'la olan yakınlaşamam Didem'i kıskandırmış; Başak'la olan yakınlaşmam da Miray'ı kızdırmıştı. Anlayacağınız CENNETTEYDİM ;)))

Başakların Cihangirdekine evine dönmek üzere yola koyulmuştuk saat gece 4 sularıydı. 2 tane kız yanımıza gelip selam sizinle gelebilir miyiz dediler. Ben de "hay hay neden olmasın ama ev başak'ın" dedim. Başak bana bakıp "O zaman ümit sen benimle yatarsın yer yok" dedi. Ben de "tamam :)" dedim.

Eve varana kadar kızlarla muhabbete başladık. Biri sinem boğaziçi felsefe bölümü 3. sınıf öğrencisiydi. Diğeri ise ilayda bilgi üniversitesinde yüksek lisans yapıyordu. Yol boyunca muhabbetten muhabbete dalarken kafaların iyi olmasının vermiş olduğu katalizör etkisiyle birbirimize yaklaşıp ; şakalaşma bahanesiyle ELLEŞMEYE başlamıştık. :)

Evde ne yaparız ne ederiz derken ben şöyle dedim; "Rocknrolla'yı izlesek ya!! Süper film :D" Kızların hepsi bir anda akbili bitmiş ergenler gibi durakladılar ve aynı anda " O FİLM MİYDİ!!!!" diye bağırdılar. dedim "sikeyim. ne sanıyordunuz siz kaşarlıklar?" "rockncoke gibi bir festival sanıyorduk biz onu :DD" diye gülmeye başladılar.

"annelerinize boston celtic alayım" dedim. Ve ortamdan hemen soyutlayıp bekir kardeşimi aradım. Sarı dolmuşla merter'e geçip 5 kızlı ortamdan 3 saplı bir ortama gidip orada uyudum.

3 yorum:

CraZy_boy_17 dedi ki...

alnında ne yazıldıysa o kardeşim, hayırlısı olsun

müjde dedi ki...

skor yok diyorsun yani
çok bilmek her zaman ii değilmiş hacum ama ilk defa bi yazınızı keyifle okudum umut bey başarılarınızın devamını dilerim

TrexxxXx dedi ki...

teşekkürler sami hanım. umarım ben de bir yazınızı okuyabilirim. sadece okuyabilsem bile yeter keyifi siktir ettim.