9 Haziran 2009 Salı

uyuyamadım!

iett çok rahatsız bişi lan!
hatta sadece o da değil metrobüs de öyle. uykudan ölücek bile olsan kafanı cama dayayıp uyuyamazsın. sürekli tak tuk cama vuruyo insanın kafası. tabi bu benim yeteneksizliğim de olabilir ama sanmıyorum.
fakat tramvay öyle mi?! değil! rahat valla vur kafayı yat uyu ne kimse karışır ne de kafan zıp zıp zıplar. burdan yıllarca(2 yıl) kahrımı çeken her sabah (öğleden sonra 02:30 - 03:00 arası falan) en tatlı uykularımı uyuduğum zeytinburnu kabataş tramvay hattına selamlar yolluyorum(kendini kaybetmesi)

bi de ek bilgi: bu otobüslerde tavanda kamera var ya böyle famus gibi bişeyin içinde. hernekadar memeye benzese de yumuşak değil onlar. boyu kısa olup da merak eden varsa ben denedim biliyorum. siz şeyapmayın.

4 yorum:

henkmudi dedi ki...

bide weeds deki babanın john winchester olması vardı onu yazmayı unutmusum

CraZy_boy_17 dedi ki...

tren candır

TrexxxXx dedi ki...

haskjdhaksjdhkajsgd

müjde dedi ki...

takside de uyunmuyo a.q.