24 Haziran 2009 Çarşamba

gereksiz bilgiler#1

j.j. abrams bir dizi yapımcısıdır

o bir egzekütiv prodüsırdır

abramsın lost adlı bir dizisi vardır

abramsın fringe adlı bir dizisi vardır

lost adlı dizisindeki charlie adlı karakter bundan önce lotr adlı devasa harika filmde skim hobit mery'yi canlandırmıştır

fringe adlı dizisinde ise başrolü(dr. walter bishop), devasa harika film lotr'da skim vekilharç denethor'u canlandıran aktöre vermiştir

zaten hatırlıyoruz ki lost adlı dizideki skim insan micheal da, devasa harika matrix yapıtında rasta kafa tank idi

demekki neymiş

abrams lotr seviyor

abrams matrix seviyor

ben lotr seviyorum

ben matrix seviyorum





ben abrams'ım


3 yorum:

henkmudi dedi ki...

sikmesi\m/
helal olsun kardeşim ben anlamıştım zaten.eyvallah.
peki aynı adlı roman dan bişiler uyarlamayı düşünmüyo musun?

Adsız dedi ki...

fjskldjflksdjflksdjfskdlfjsfjksldjfjfkdslfjdskljfs

:O:O:O

TrexxxXx dedi ki...

asjkhdaksjhdasgdasdhas

süper amınakoym