8 Eylül 2009 Salı

"Meriç olma" tüzüğünde değişiklik

Bakanlar Kurulu Tarihi - No:08/11/2007 - 2007/8109
Dayandığı Kanun Tarihi - No:22/11/2004 - 4721
Yayımlandığı Resmi Gazete Tarihi - No:08/09/2009 - 25658


18/5/2004 tarihli ve 94/5623 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe konulan İlişkiler Tüzüğünün 6 ncı maddesinin birinci fıkrasının (A) bendinin (d) alt bendi ile ikinci fıkrası aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir:

d) bundan böyle meriçler arkadaşlarına; across the universe'ün ne kadar mükemmel bir film olduğundan bahsederken, filmin ve bu bağlamda Beatles'ın toplum tarafından anlaşılmamasından ötürü duydukları üzüntünün şidddeti, meriçi teselli etmek için yanında bulunan hatunun göğüs ölçüsüyle doğru orantılı olmak zorundadır.

8 yorum:

TrexxxXx dedi ki...

Genç Meriçler Rahatsız!

meriç dedi ki...

meriçlik zor zanaat her gün bi yenilik meriçlik teknolojisi gerçekten çok hızlı ilerliyor ve bu hıza ayak uyduramayana meriçlik yok

müjde dedi ki...

meriç tesselli edilmez ,EDER

meriç dedi ki...

Neyse ki donnie darko hala bizim. :))

CraZy_boy_17 dedi ki...

@mujde

bana meriçliğin ne olup ne olmadığını söyleme dostum!
sen meriçliğin ne olduğunu nerden bileceksin huh?

senin lanet olası problemin ne biliyor musun?
meriçleri insan yerine koymuyorsun.
o meriçler bacağına sıçtığında anlayacaksın bunun ne kadar yanlış bir düşünce olduğunu ama o zaman iş işten geçmiş olacak dostum.
o yüzden çok geç olmadan şunu koca kafana iyice sok:
sen bir meriç değilsin ve meriç olmanın ne olduğunu asla bilemezsin!

şimdi o beyaz kıçını kaldır ve kaybol. bi daha da seni bu mahallede görürsem seni öyle bir pataklarım ki dostum dişlerini yaptırana kadar 3 ay çorbayla beslenmek zorunda kalırsın

meriç dedi ki...

olum kız yazar var diye geldim ben ne bu full sap püü vajinanla sevişeyim ya hu

müjde dedi ki...

çok yanlış tanımışsın meriç adam mı dövermiş hümanist bu ibneler

CraZy_boy_17 dedi ki...

across the universe gelmiş geçmiş en iyi film bence!