7 Ağustos 2009 Cuma


180 190 yapmayı seven birisi olarak söylüyorum hız felakettir.

1-30 aile içi idare yuvarlanıp gitmenizi sağlar
şehir içi 50 iyidir hacı otelde falan 90 olur
120 nin üstünde fizyolojik olarak karşındakinin bırakma ihtimali çok yüksektir.
150 üstü kaza olasılığı inanılmaz derecede artar
180 frenler tutmaz
200 küsür sadece kaliteli motorlarla çıkılabilecek bir hızdır

* 0 km sadomazo hızıdır aracla oynamayı severler bu kişiler boyasını sökiim aynasını çizim kaputunu yakim düşüncesine sahip olmakla birlikte bir yere varması için gitmesine gerek yoktur.

2 yorum:

TrexxxXx dedi ki...

görmemişlik yapmamanı diliyorum.

askjdhaksjhd

müjde dedi ki...

arkadaştan duyfum olum ben nereden bilim yoksa

arkadaş diil gerçi arkadaşın arkadaşı

''arkadaş olalım mı dedim yok dedi
peki dedim sustum''