19 Ağustos 2009 Çarşamba

kitap-film


küçüktüm ufacıktım
bi abi vardı bilgili görgülü o zamanlar yok cool diye bi kavram taa fi tarihi ama olsa en çok ona yakışırdı.
almanyada yaşayan uzaktan akrabamız gülşen teyzenin oğluydu bu adı sinandı yanlış hatırlamıyorsam.ve her yaz başı Türkiye'ye geldiklerinde kısa bir süreliğine de olsa bize uğrarlardı

bi gün muhabbet sırasında 'xxx kitabı okudun mu harika bi kitap tüm hayat tarzın değişiyor' dedi
-yok dedim ağabey 'okumadın şeker portakalı okudum küçük prens bide çocuk kalbinin 98. sayfasındayım 'dedim
oooo dedi senin hayatının yarısı boşa gitmiş kaldım öyle bi

neyse işte ardan 1 yıl falan geçti bu yine geldi xxxx filmini izledin mi süper bir film yok dedim ağabey ninja turtles izledim bi de videoda abim kung-fu filmi almış dövüşlü böyle süper ama yaşlı bi adam var ninjalar kılıçlı falan
oooo dedi geç onları bu filmi izlemediysen senin hayatının yarısı boşa gitmiş dedi

gözüne far tutulmuş geyik gibi kaldım öyle bi içimde fırtınalar kopmakta sonuçta karşındaki sekslemiş bir insan ki ben daha elimi pipime koyduğumda neyin hoşuma gittiğini bilmeyecek yaştayım(bak pipi diyorum anla işte) bir önce ki karşılaşmamız aklıma geldi ''ulan dedim hayatın yarısı oradan gitti yarısı da şimdi piç oldu boşuna yaşamışız hiç kasmaya gerek yok ko götüne rahvan gitsin'' saldım kendimi o gün bu gündür böyle yaşıyorum...

taa ki bi kaç gün öncesine kadar yorgun argın işten eve geldim annem bak kimler gelmiş hatırladın mı dedi sinan abin... unutmak mümkün müydü sanki hayata bakış açımı değiştiren insan karşımdaydı.
ama evlenmiş bu götü göbeği iice salmış yengede yanında 2 tanede çocuk oturduk birer kahve falan neyse bu biz kalkalım dedi hemen bi fırsatını buldum abi gel alemannia aachenın macını izleyelim yok mok desede zorla çektim bunu yan odaya,
abi dedim ne yaptın sen. ben senin laflarını kendime bayrak yaptım doktorin yaptım senin yaptığın işmi diye her şeyi buna anlattım
hatırlamamazlıktan geldi önce sonra olum ben onları sen heves ederde okursun izlersin diye öyle söyledim senin bu kadar denyo olacağını nereden bileyim falan dedi.
-SUSTUM-

bi abi vardı bilgili görgülü o zamanlar yoktu orospu çocuu diye bi kavram taa fi tarihi ama olsa en çok ona yakışırdı.HAH işte BEN O ABİNİN TAA .MINA KOYİM

Hiç yorum yok: