27 Ağustos 2009 Perşembe

discovery channel

şimdi şu muhakkak ki yaratılmış canlılar için de en mükemmeli insandır. buradan şunu anlıyoruz ki bize baya bi kıyak yapılmış.olum ne acaipböcekler var len geçen gün belgeselde gördüm o onun yuvasına onu sokuyo beriki diğerini yiye yiye içinde büyüyor
. tabi bizim zamanımızda yoktu öyle canın istedi aç discovery börtü izle böcek izle gider araştırır bulurduk biz doğada ne varsa
misal küçükken evimizin arka tarafında yıllar önce açılmış inşaat temelinin yağmur sularıyla dolmuş bataklık kıvamında bi çukuru vardı benim tüm biyolojik temelim o çukura aitti.
gittim baktım mahallenin çocukları kimi bir olimpik havuz muamaelesi yaparakatan saltolar ata ata takılıyor, kimi taş sektirmece çalışmalarında,bense bilimsel yaklaşım sergiledim bir kaptan cousteau edasıyla incelemelerime başladım

taksi diye bi canlı var len acaip böyle o zaman böyle kameralar falan yok tabi bakkalda satılan büyüteçlerle yakından inceledim ben bunları o büyüteçlerle çook uzun süre karınca yakma denemeleride yapmıştık zamanında ,şimdi bu taksi canlısı aslında suyun üstünde oradan oraya gidim zıpır gibi dolaşcaym demiyor ekmeğinin peşinde bir hayvan yalnız batamıyor harbiden bak istiyor batmak ama su bunu dışlıyor

iribaş :irbaş dediğin aslında hani karpuzu bildin mi hah onun çekirdeğinin evrilmiş hali zıpır zıpır kıpır kıpır bir şey zamanında piknikçiler karpuzlarını soğutmak amacıyla dere kenarlarına bırakırken ilk çevirdek suya düşmüş ve evrile evrile iribaş tezcanlısı meydana gelmiş ne saçması arkadaşım evrime inanıyonus a.q. hem bunlar sonra karaya falanda çıkıyo

solucan:şimdi bu arkadaş göletin içinde değil biraz daha dış kısmında nemli toprakta yaşıyo anüs ağızlının teki fazla konuşmaya gerek yok ama onu bile göremeden yetişiyor gençlik

abiler-ablalar:o zamanlar eve kız atma stratejisi şimdi ki kadar gelişmemiiş demek ki neyse onlardan da biyolojiyle ilgili çeşitli şeyler kaptık zamanında

kedi: kuyruğuna teneke bağlayıp suya atıyorsun bunu

faruk hayvanı:hah asıl evrime inandıran ibnetor bu yukarı ki mahalleniden ne döverdi beni bu hacu iyi sektirdiği bi taş olursa zorla suya sokar bulana kadar çıkartmazdı Allah'tan babası hikmet amca alkoliktide alıyordu intikamımı çocukluğum tombi alacam diye aileden aldığım paralarla hikmet abiye rakı almakla geçti ama çok severdi beni yine bi yetmişlik rakıyı buna toka ettiğim bir akşam çok içip doğramış tüm aileyi neysse işte konu dağılmasın takdiri ilahi

velhasılkelam şimdi ki gençlik çok şanslı tvler hazır koyuyor belgeseli gideyim araştırayım bulayım diye bir sey yok bi sürü boş zaman paso yiyiş paso sikiş

1 yorum:

noraashira dedi ki...

Şimdi ki çocuklar sokakta oynamadan büyüyor ( bu klişeye yer verdiğim için kendimi seviyorum :))