21 Ağustos 2009 Cuma

az para versene hacı zırh kırmızı oldu

olm şaka maka ben diablo 2 yi çıktığı zamandan beri oynuyorum. 2000 yapımı sanırsam oyun. bu da demektir ki ben eşşek gibi diablo 2 oynamışım. ama ilk diablo yu oynamadım. yani şöyle bi baktım ama sarmadı. oynayamadım. halbuki retro gaming olayının hastasıyım.
toparlıyorum:
ben 1. oyunu nerdeyse hiç oynamamış 2. oyunu 9 sene oynamışsam 3. oyunu 27 sene falan oynarım nerden baksan. demekki orjinal alsam hertürlü parasını çıkartıyo.
bide doom 3 gece tek başına oynanmıyo...

3 yorum:

müjde dedi ki...

olum ciddi soruyorum harbiden bak diablo 1 diye oyun yok di mi hacı komiklik olsun diye böyle yazıyorsun

CraZy_boy_17 dedi ki...

ben oynadım lan diablo I
pek sarmamıştı ama

henkmudi dedi ki...

var olm diablo 1. ama bekirden almıştım ben.
belki o evde yazmıştır basicte ibnelik olsun diye
bilemem.