31 Ağustos 2009 Pazartesi

One nite stand müessesesi üzerine

bu olayın çevremde gayet rağbet görmesi beni şaşırtıyor.
yani altı üstü 2-3 saat muhabbet ettiğin biriyle yatmak bana çogarip geliyor.

kızlarla erkeklerin olaya bakış açısı pek farklı değil, ortak payda eğlenmek.
erkekler genelde deplasmana gitmeyi tercih ediyor, hanımkızlarımız ise evlerinde daha rahat oluyor.
kime gidileceğine karar verildikten sonra işin yapaylığı daha bir su yüzüne çıkıyor.
eve girme, odaya geçme,yatağa girme hepsi doğallıktan uzak...
bir kaç saatlik yoğun terlemenin ardından eleman evine kaçar.
kimse kendini "kullanılmış" hissetmez çünkü 2 tarafında istediği sadece iyi vakit geçirmektir.

herhangi bir şey beklemeden ya da düşünmeden sadece eğlenmek için yatmak fikrine sıcak bakmıyorum ben.
eleştirdiğime bakma PMS hedonistin flama taşıyanı bi adam olarak bu olaydan keyif alanı ya da yaşam biçimi haline getirenlere laf söylemek bana düşmez ama sadece anlayamıyorum
benim sekse bakış açım farklı sanırım...

4 yorum:

müjde dedi ki...

olum çok doluyum bu konuda
Sevişmek eğlence değil ego tatminidir.

bana ne oluyorsa a.q.

müjde dedi ki...

one nite ne bu arada?
ya ben çok içerledim bilmediğim şeylerden bahsetmeyin olum blogda bana da yazık

müjde dedi ki...

kimsenin bu konuyu yorumlamaması

CraZy_boy_17 dedi ki...

herkes benim gibi düşünüyor çünkü.
bi tek sen kaldın geri kafalı adam seni. o örümcek ağı bağlamış gerici beynine sok artık şunu olm o.n.s eskidendi, çağımızda bu tarz ilişkilere yer yok