27 Ağustos 2009 Perşembe

PİSkoloji


her şey bir kaç ay önce bekirlerde lanet olası aptal kutusunu açmamla başladı o an tv de bir şeyler izledim ne olduğunu hiç bir zaman tam olarak hatırlayamayacağım belki de ;birden kendimi bi boşlukta hissettim kafanın güzel olması nedeniyle önemli olmadığını düşündüm eve geldim yattım....

Ve o gün bu gündür iki aydır yastığa her başımı koyuşumda aynı rüyayı görüyorum....

Bono, kaan tangöze, murat yılmazyıldırım ,ben , bi de davutgüloğlu özel bir tv kanalının düzenlediği yarışma için sahnedeyiz ama ambians plaj ortamı şezlonglara uzanmış yatıyoruz şarkılar söylemeye başlıyoruz..

birden Safiye Soyman VE teletabi kılıklı fuck buddysi faik ellerinde ağdayla ortaya çıkıp biz şarkı söylerken, ağda yapmaya başlıyorlar(bize) ben ne oluyo a.q. falan demek istiyorum ama bono dahil tüm grup şarkıya devam edince sesimi çıkartmıyorum bi tek murat yılmazyıldırım bişiler diyo ama sesi normalde de mıymıy olduğu için pek anlaşılmıyo...


millet kahkahalar eşliğinde eğlenirken ilk tur sona eriyor ve eleme heyecanı başlıyor ilk tur da jurinin 1 numaralı ismi armağan bey ' Bono' yu yanlış şarkı seçmekle itham ediyor halkta ona destek verince bono bana bakıp' with u or without you' diyor. nasıl istiyorum ' beni de al abim yarenin olurum senin o festival senin bu festival benim peşinden gelirim' demeyi ama kameraların acaip bir albenisi var, kalıyorum ,omuzunu silkip giden bono nun arkasından 'walk on' söylerken buluyorum kendimi


ikinci tur da şeffaf bir kafesin içinde sürüne sürüne ilerlemeye çalışıyoruz çalışıyoruz ama içi sürüngen dolu yılanlı iguanalı timsahlı falan acaip bi kafes ikinci turu davut ve ben tamamlayabilyoruz sadece ... murat YY beni siksekler girmem diyor kafese anında iki zenci beliriyor neyse işte.. kaan rahat aslında atlıyor kafese ama bir türlü çıkmıyor kafesten en son yılana sarılıp uyurken dudaklarından '' amma da sağlammış ne trip yaşıyoruz yaa '' kelimelerini duyuyorum....


kafesten çıktığımız da davut güloğlu oy nurcanım nurcanımı söyleyip horon çekerken; halk inanılmaz sevgi gösterileri sergililiyor

ve 3.tura geçiyoruz son turda şarkı söylecerek dağ gibi bir şeye tırmanmaya çalışıyoruz ben hiç tırmanamıyorum davut cep telefonuna kadar tırmanıp kapıyor cillop gib nokia 3210 u. ben abi bi kere yılan oyniim ne olur diye zorla bunun elinden telefonu kapmaya çalışırken

birden mavi takım elbisesiyle penguen kılıklı faik çıka geliyor


f:böyle yarışma mı olur

mujd:olmaz tabi

bunların hepsi senin içindi... safiye'yi de sırf sana ulaşabilmek için kullandım senden hoşlanıyorum anla beni mujde diyor

ben de sana karşı boş değilim faik diyorum.............


Allah tan sonra kan ter içinde uyanıyorum. Lan çook korkuyorum ya bi gün uyanmazsam olum ne olur bana yardım edin freud un anne karnına döndürmesine de tuvalete çıkmamamı asosyalliğime hatta ibneliğime bağlamasına bile razıyım hadi be pms ne olur be.. çok çaresizim

4 yorum:

CraZy_boy_17 dedi ki...

bu rüyayı çok eskilerden bi anı gibi hatırlıycam nerdeyse ama çıkaramıyorum bi türlü sanırım ben de aynı rüyayı görmüş olabilirim

müjde dedi ki...

bekir ben bu insanlarla aynı dünya da yaşamak istemiyorum olum gel sikelim hepsinin belasını amerikalı homeleesslar gibi kalsın ibneler

CraZy_boy_17 dedi ki...

olm ben gidecem bu memelerden ya
homeless momlıs neyse artık nolacaksam cok umrumda da değil

müjde dedi ki...

olum zaten türk memelerini anlamak çok zor yabancı memeler öyle mi
misal isveç memesi
öyle gidiyon rahat rahat kızın evde takılıyon anneden babadan abiden kaçmak yok hatta 3. buluşmadan sonra hala kızla yatmadıysan babası geliyormuş nie sikmiyorsun kızımı bir sorun mu war falan diye