11 Ağustos 2009 Salı

şişman olmanın ilk kuralı: şişman olduğunuzdan kimseye bahsetmeyeceksiniz!!1


yıllardır taksimden beşiktaşa aktarmasız gidemedim, ve bunun tek sorumlusu şişman kızlardır.
şişman derken balık etli falan değil, böyle bildiğin şişman.

yaşlılara, gazilere, çocuklulara falan yer verilir illa, ama bu hanım kızımız bizim yaşlarda olunca yer verince biraz bozuluyor gibi geliyor bana.
zaten yer verseniz de oturmazlar.
yer vermesen de olmuyo birader yazık aq
ama otobüsde birinin kendilerine yer vermesi şişman kızlar için gurur meselesi sanırım...
sırf bu ikilemi yaşamamak/yaşatmamak için otobüse binemez oldum lan, şişman bi kız ayakta kaldı mı ilk durakta inip yürümeye başlıyorum bi yandan da yer versem mi ayıp olur vermesem mi diye düşüncelere dalıyorum ve her seferinde düşüncelerim şişmanlar olmasaydı ben bu ikilemi yaşamak zorunda kalmazdımla son buluyor.

sonuç itibarı ile kafama takılan soru:
fight club'da "şişmanlardan sabun yapma" fikri hitler'e bir gönderme midir?

2 yorum:

müjde dedi ki...

gamzesinin olup olmadığına göre değişir hacu
güzel kıza da yer versen olmuyo aynı sekil bi mahalle baskısı hissediyorsun üstünde

henkmudi dedi ki...

değildir.