20 Ağustos 2009 Perşembe

acıtasyon


kadınların çok yoğun şekilde kullandığı bir yöntemdir
ama
en ölümcül olanı erkeklerin uyguladığıdır.
hiç bir kadın kendi silahıyla vurulacağını tahmin etmez.
doğada fazla rastlanmaz sadece işin ehli olanlar erkeklerin uygulamasında fayda vardır bilmiyorsanız hiç bulaşmayın yoksa milletin gözünde aciz duruma düşersiniz.

kısacası çok güçlü gözüküyorum çok fırlamayım ama içimde bir yerlerde masum bir çocuk var ,sevgi istiyorum buna ihtiyacım var ama kimseye söyleyemiyorum ve bağlanamıyorum şeklindedir.
önemli olan ilk başta bunu konuşmadan anlatabilme yeteneği
hah işte buradan hatun kişilere sesleniyorum yemeyin len bunları neysek oyuz biz içimize kaçmış bi çocuk ,bi sevgi pıtırcığı yok yapmayın bak yazık walla

5 yorum:

CraZy_boy_17 dedi ki...

benim bağlanma problemim var
bi de insanlara güvenemiyorum
en iyisi öpüşmek yhaaa

pohpohperisi dedi ki...

sen çözmüşün olayı müjüm
;)

@arakhna
cevap veresim geldi ama vermiicem bekrenciim
:D anladın sen auhauha

CraZy_boy_17 dedi ki...

@poh poh gıcığı
hahahahahhah

pohpohperisi dedi ki...

@B!
ters gitme ben de ters gitmiim..
ssshhhh
:D

CraZy_boy_17 dedi ki...

@G
cumaya gittim gelicem