12 Ağustos 2009 Çarşamba

so long...

çok değerli pms okurları, müjde, arakhna, trexxx, henkmudi, morado, nur ismini zikretmediklerim...

içinizden en az yarısını,arzuladığımın yarısı kadar bile tanımıyorum; ve
yarınızdan azını hak ettiğinizin ancak yarısı kadar sevebiliyorum;

askerliğimin kesinleşmesinden bu yana ve özellikle son günlerde
sevdiceğimi düşünmenin yanısıra, sizlere ne yazsam diye uykuyla aramı
fena bozdum. öyle şeyler geçti ki aklımdan şu adam öyle kral bu adam şöyle
iyi şuda bunu yaptıda hiç unutamıyorum, şununda hakkını ödeyemem gibi şeyler düşündüm...ama vazgeçtim lan; 10 sene
oldu biriniz al kardeşim bu benim göt dediniz mi??? demediniz. yavşaklar.
tsk da çıkmış sen 5 ayda götürürsün burda işi burdakiler keko keriz bik bik
yafu burdaki adamlar kaymak gibi, olmıyınca olmuyor aq.

gerçeği sorarsanız götlü cümleden önceki her şey hepiniz için geçerli müdür.
harbiden uyku sokmadınız, bi kitap olurmuş aramızdakiler mnskiym.

sktr lan neden
yazmadın derseniz orospuçocuğu sert yakacıklı mizacımın altında yımış bi tavşan olmasıyla
birlikte, hoppala güm güm bi akşam haremden gitmek yerine sabah erken sadece
annemin görebileceği bi yerde ağlamak içindir gençlik.

hepinizi tarifsiz seviyorum.

5 yorum:

sami dedi ki...

seviyorum lan seni kankam benim

Adsız dedi ki...

Hocum yapma lan böyle! Ağlarım olm. Kaldırımsız.

TrexxxXx dedi ki...

SeVeNLeR AyRıLmAssSs :D

askdjhakjsdhjkasdh

kardeşim benim.

henkmudi dedi ki...

kardeşim dikkat et lan kendine silah sesi duyunca yere yat aman deyim ama sen gittin tabi nerden gorucen bunu

o diil de dedi ki...

olm yazıyı okuyunca duygulandım lan. sen gitmeseydin bekir gitseydi dedim içimden. en azından o son cümleleri yazmayı beceremez -kaldı ki öyle bir ruhu olduunu da sanmıyorum- bizim de içimizi burkmazdı.

Su gibi geçer birader işalla. amin. tanrı seni korusun, allah korusun.